پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس پلیس راهور : اقدامات خوبی برای بهسازی مسیر تردد زائران اربعین انجام شده است

رئیس پلیس راهور : اقدامات خوبی برای بهسازی مسیر تردد زائران اربعین انجام شده است
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین در جاده های ایلام همزمان با رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی، گفت: اقدامات خوبی در بهسازی جاده های ایلام در مسیر تردد زائران حسینی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از راههای مواصلاتی ایلام در مسیر تردد زائران حسینی افزود: برنامه ریزی های همه جانبه برای راهپیمایی بزرگ اربعین و نیز اقدامات لازم در راستای تأمین امنیت و آرامش زائران انجام شده است.

وی به وجود برخی مشکلات در مسیر 55 کیلومتری ایلام – مهران به علت کوهستانی بودن مسیر اشاره کرد و گفت: این محور نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته و توسعه زیرساخت ها به خوبی انجام شده است .

رئیس پلیس راهور ناجا به اجرای رزمایش بزرگ اربعین از روز اول آذرماه با حضور رده های مختلف انتظامی استان و ناجا در پایانه مرزی مهران خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف هماهنگی و آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین اجرا می شود.

رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی با حضور برخی مسئولان کشوری و لشکری و همچنین مسئولان استان و شهرستان، ساعت 10 روز یکشنبه اول آذر ماه - 10 روز مانده به اربعین - در شهر مهران برگزار خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.