پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج با خانواده جان باختگان فاجعه منا در بروجرد دیدار و از آنان دلجویی کرد

رئیس سازمان حج با خانواده جان باختگان فاجعه منا در بروجرد دیدار و از آنان دلجویی کرد

رئیس سازمان حج و زیارت در سفرش به استان لرستان، با خانواده جان باختگان فاجعه منا در بروجرد دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از لرستان؛ مهندس سعید اوحدی روز شنبه 30 آبان ماه با خانواده های مهاجرین الی الله شهرستان بروجرد در سالن اجتماعات فرهنگ وارشاد اسلامی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت : تاکنون پیکر چهار تن از مفقودان لرستانی فاجعه منا پس از پیگیری های فراوان شناسایی شده و پیگیری ها به منظور شناسایی تنها مفقود این فاجعه ادامه دارد.

وی با اشاره به نامعلوم بودن وضعیت تنها مفقود بروجردی این فاجعه افزود : فتح الله گودرزی هم اینک تنها مفقود لرستانی این فاجعه است که پیگیری به منظور شناسایی پیکر این قربانی از طریق آزمایش DNA همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان حج وزیارت عنوان کرد: در فاجعه منا با سوءتدبیر و بی مدیریتی طرف سعودی رقم خورد، بیش از هفت هزار زائر مظلوم جان خود را از دست دادند و این فاجعه تلخ با بی تدبیری پلیس عربستان در بستن مسیر تردد حجاج ایرانی و هدایت آنان به خیابان 204 به وقوع پیوست.

وی در سخنانش به دیدار مسئولان حج با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : معظم له در بیاناتشان بر زنده نگاه داشتن این فاجعه تلخ تأکید داشتند.

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به تدابیر اندیشیده شده به منظور زمینه سازی مناسب برگزاری مراسم با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی امسال، گفت: امکانات فراوانی به منظور برگزاری این همایش گسترده در ورودی مرزها تدارک دیده شده است .

محمد خسروی مدیرحج و زیارت استان لرستان نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص پیگیری وضعیت آسیب دیدگان لرستانی فاجعه تلخ منا ارائه کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.