پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قابل توجه مشتاقان زیارت اربعین

فردا ؛ آخرین مهلت نام نویسی در سامانه سماح / زائران بدون ویزا به مرزها عزیمت نکنند

فردا ؛ آخرین مهلت نام نویسی در سامانه سماح / زائران بدون ویزا به مرزها عزیمت نکنند
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان زیارت اربعین تا ساعت 16 روز سه‌شنبه - سوم آذرماه - فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت «محسن نظافتی» یادآور شد: بر اساس مصوبه جلسه ستاد مرکزی ساماندهی اربعین که شنبه با حضور مقام عالی وزارت کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد، آخرین مهلت ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح ساعت 16 روز سه‌شنبه - سوم آذرماه - اعلام شد.


وی ادامه داد: مشتاقان زیارت اربعین که تا زمان یاد شده در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشند، لازم است حداکثر تا ساعت 14 روز پنجشنبه - پنجم آذرماه - مدارک خود را به دفاتر خدمات زیارتی که در سامانه سماح انتخاب کرده اند، تحویل دهند.

به گفته مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، نام‌نویسی مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شده است و تا زمان یاد شده ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت تأکید کرد: مشتاقان زیارت اربعین در شهرهای محل سکونت خود اقدام به اخذ روادید اربعین کنند سپس راهی مرزهای کشور شوند تا میزان معطلی آنان در مرز به حداقل ممکن کاهش یابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.