پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اوحدی: 100زائر بدون ویزا به کشور بازگردانده شدند/شناسایی یک جانباخته ديگر فاجعه منا

اوحدی: 100زائر بدون ویزا به کشور بازگردانده شدند/شناسایی یک جانباخته ديگر فاجعه منا
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مردم به شایعات در خصوص عبور از مرز بدون روادید در لحظات آخر توجه نکنند چرا که 100نفر از زائرانی که فاقد روادید بودند به شهر های خود بازگردانده شدند.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت مرز ها در آستانه اربعین حسینی گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات فراوان مبنی بر ضروری بودن روادید برای عبور از مرز تعدادی از هموطنان بدون داشتن روادید راهی مرز ها میشوند که تا کنون 100نفر از این زائران به علت همراه نداشتن روادید به کشور و نهایتا شهرهای خود بازگردانده شدند.

وی در ادامه افزود: مردم عزیزی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین رادارند به هیچ عنوان به شایعات در خصوص عبور از مرز بدون ویزا در لحظات آخر توجه نکنند چرا که هیچ زائری بدون در دست داشتن روادید اجازه عبور از مرز را نخواهد داشت.

اوحدی با بیان اینکه در حال حاضر ازدحام در هر سه مرز زیاد است گفت: مرز مهران با جمعیت بیشتری رو به روست و بهتر است زائران از مرز شلمچه و چزابه برای سفر به عراق استفاده کنند ضمن اینکه حضور زائران بدون روادید نیز باعث افزایش این ازدحام شده است و تاکییدمیکنیم هیچ زائری بدون روادید راهی مرزهای کشور نشود.

وی همچنین به آخرین وضعیت مفقودین ایرانی حادثه منا اشاره و تصریح کرد: با شناسایی آقای رکن آبادی تعداد جانباختگان به 14نفر کاهش یافت ضمن اینکه یک نفر دیگر نیز امروز شناسایی شد و به این ترتیب تعداد زائرانی که هنوز از آنان اطلاعاتی در دست نیست به 13تن رسید.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.