پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آیت‌الله وحیدخراسانی: ‌خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) برکات غیر قابل وصفی دارد

آیت‌الله وحیدخراسانی: ‌خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) برکات غیر قابل وصفی دارد
آیت‌الله وحیدخراسانی گفت: خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که «خداوند را باید شاکر باشیم که فرصت زیارت مرقد سیدالشهداء را نصیب مردم کرده است» افزود: قضیه قیام و شهادت امام حسین (ع) فوق تصور و فهم است.


وی با اشاره به احادیث صحیح السند از امام معصوم ادامه داد: هیچ ملک مقرب و پیامبر مرسلی نیست مگر اینکه آرزو دارند خداوند زیارت حضرت اباعبدالله را نصیبشان کند.

این مرجع تقلید زیارت امام حسین (ع) را دارای ثواب بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: خدمت به زائران سیدالشهداء برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

آیت‌الله وحیدخراسانی با اشاره به روایتی از امام معصوم افزود: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار با اشاره به استقبال پرشور مردمی نسبت به زیارت اباعبدالله (ع)، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه صدور ویزا، تغذیه و اسکان، حمل و نقل و مسائل امنیتی ارائه کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.