پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون اول رئیس جمهوری در مسیر نجف - کربلا با زائران اربعین همراه شد

معاون اول رئیس جمهوری در مسیر نجف - کربلا با زائران اربعین همراه شد
معاون اول رییس جمهوری کشورمان، امروز (چهارشنبه) در مسیر جاده 'یاحسین (ع)' از نجف به کربلا مسافتی را با پای پیاده با زائران ایرانی، عراقی و خارجی همراه شد و دقایقی نیز با زائران ایرانی به گفت وگو پرداخت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از ایرنا، معاون اول رییس جمهوری کشورمان و هیات همراه، در این مسیر با زائران ایرانی راجع به مسیری که آمده اند، گفت وگو کرد و از کم و کاستی ها جویا شد.

زائران حسینی در طول مسیر با چهره های متبسم از جهانگیری استقبال و از مشارکت وی در مراسم اربعین حسینی ابراز خرسندی کردند. 

زائران ایرانی اربعین امسال، در حین گفت وگوهایشان با معاون اول رئیس جمهوری، از مقامات جمهوری اسلامی ایران به خاطر فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور آنها در مراسم اربعین تقدیر و تشکر کردند.

آنان همچنین از خدمات و تلاش های بی دریغ و میهمان نوازی دولت و ملت عراق که به نام و به احترام اباعبدالله الحسین (ع) صورت می گیرد، مراتب قدردانی خود را ابراز داشتند.

جهانگیری همچنین در ادامه مسیر، از ایستگاه صلواتی موسوم به 'موکب امام رضا (ع)' که جمعی از محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمهوری اسلامی ایران آن را برپا کرده اند، بازدید کرد.

معاون اول رییس جمهوری کشورمان و هیات همراه در این هیات چای نوشیدند و به دست اندرکاران هیات مذهبی امام رضا خسته نباشید و دست مریزاد گفتند.

اسحاق جهانگیری که به همراه وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و رییس سازمان حج و زیارت بامداد امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام علی (ع) در نجف اشرف وارد عراق شد، به مرقد مطهر امام متقیان علی (ع) مشرف شد و بعد از اتمام مراسم زیارت، به سرکشی از طرح های در دست ساخت ستاد بازسازی عتبات عالیات در این شهر پرداخت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.