پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديدار معاون اول رييس جمهور با توليت حرم علوي

ديدار معاون اول رييس جمهور با توليت حرم علوي
اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور كه براي شركت در راهپيمايي اربعين حسيني وارد نجف اشرف شده است، با حجت الاسلام والمسلمين سيدنزار حبل المتيل توليت آستان قدس علوي ديدار كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زیارت ، اين ديدار كه صبح چهارشنبه در دارالضيافه عتبه علويه برگزار شد، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور، حسن دانايي فر سفير جمهور اسلامي ايران در عراق، سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت و جمعي ازمسئولان، معاون اول رييس جمهور را همراهي كردند.

توليت عتبه مقدسه علوي در اين ديدار با خوش آمدگويي به معاون اول رئيس جمهور و هيئت همراه توضيحاتي پيرامون تمهيدات صورت گرفته نسبت به اسكان و پذيرايي و فعاليتهاي فرهنگي زائران ميليوني اربعين حسيني را بيان و در ادامه اسحاق جهانگيري تشكر رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ايران را ابلاغ كرد.

همچنين وزير كشور با تشكر از ميزبايي خوب ملت عراق به گوشه اي از پشتيباني خوب امسال از زائران اشاره كرد و سربلندي و پيروزي ملت و دولت عراق را از درگاه حضرت احديت مسئلت داشت.

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين احساني مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف و جمعي از مسئولان محلي حضور داشتند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.