پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سخنراني امام جمعه موقت تهران در مراسم عزاداري موكب امام رضا

سخنراني امام جمعه موقت تهران در مراسم عزاداري موكب امام رضا
مجلس عزاداري موكب امام رضا عليه السلام از سوي كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي و مداحي سيدمهدي ميرداماد در كربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلی، مجلس عزاداري موكب امام رضا عليه السلام از سوي كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي امام جمعه موقت تهران و مداحي سيدمهدي ميرداماد با حضور پرشور زائران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي در اين مجلس حضور زائران كشورمان در اربعين سيد و سالار شهيدان عليه السلام را توفيق الهي عنوان كرد و گفت: زائران عزيز قدر اين توفيق الهي را بدانند و از اين فرصت هاي ناب به دست آمده براي زيارت امام عليه السلام، دعا و نيايش به درگاه الهي استفاده كنند.

وي با بيان اينكه امام حسين عليه السلام آيينه تمام نماي پروردگار است و زيارت آن حضرت نماز عشق به شمار مي رود، تصريح كرد: نخستين دليلي كه اين همه زائر با پاي پياده و تحمل اين همه سختي عازم كربلاي معلا شده اند تا در ايام اربعين حضرت سيدالشهدا عليه السلام را زيارت كنند، عشق به آن حضرت است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرازي از زيارت عاشوراي امام حسين عليه السلام كه در آن مي خوانيم «اَنْ يَجْعَلَني مَعَكُمْ فِي الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ» دليل دوم زيارت را تولي، تبري، ظلم ستيزي و برائت از تروريسم و دشمنان دين عنوان و به زائران توصيه كرد كه از آن حضرت الگو گرفته و سيره او را روش زندگي خود قرار دهند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.