پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بارش باران در کربلا/ برای اسکان زائران ایرانی باقی مانده نگرانی نیست

بارش باران در کربلا/ برای اسکان زائران ایرانی باقی مانده نگرانی نیست
به دنبال شروع بارش باران در کربلای معلی و کاهش دمای هوا، مسئولان نهادهای ایرانی در عراق، کار جمع آوری و اسکان زئرانی ایرانی فاقد جایگاه را در اطراف حرم و بین الحرمین، شروع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «مصطفی قاسمی» رئیس دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق، در پاسخ به پیگیری ایرنا در خصوص وضعیت زائران ایرانی که طی شب های گذشته در خیابان ها و در فضای باز بودند، گفت: نیروهای خود را به خیابان ها و محل های اطراف حرم حسینی و عباسی فرستادیم تا زائران را به مکان های اقامتی هدایت کنند. 

وی اطمینان داد که مشکلی در ارتباط با اسکان زائران نداریم و نگرانی در این خصوص وجود ندارد و تلاش خواهیم کرد از همه امکانات اقامتی خود در کربلا استفاده کنیم. 

به گزارش ایرنا، دمای هوا در کربلا ناگهان در روز پنجشنبه بین 10 تا 12 درجه کاهش یافت و بارش باران آغاز شد و این در حالی است که بیشتر موکب ها ، بویژه هیات های عراقی، چادرهای خود را برچیده و برای انتقال از کربلا جمع کرده اند. 

شهر کربلا از بعد از ظهر امروز با خروج پر تعداد زائران عراقی و ایرانی از این شهر و نیز جمع شدن چادرهای خدمت رسانی، تا حدودی خلوت شده است. 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.