پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خدمات‌ رسانی به زائران کربلا تا پایان صفر

خدمات‌ رسانی به زائران کربلا تا پایان صفر
مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق اعلام کرد، ارائه خدمات به زائران ایرانی اربعین، اعم از بهداشتی، حمل و نقل، تغذیه و امنیتی تا پایان خروج زائران از عراق ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق اعلام کرد، ارائه خدمات به زائران ایرانی اربعین، اعم از بهداشتی، حمل و نقل، تغذیه و امنیتی تا پایان خروج زائران از عراق ادامه خواهد یافت.

«مصطفی قاسمی» اظهار داشت، عملیات خدمات رسانی به زائران ایرانی از سوی ستاد هماهنگی نهادهای ایرانی تا 75 درصد محقق شده و 25 درصد مابقی نیز در حوزه های بهداشت و حمل و نقل است که تا پایان خروج کامل زائران ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص امنیت اربعین امسال نیز گفت که تامین امنیت زائران حسینی از سوی نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی عراق بطور کامل انجام شد و به رغم تهدیدات جدی و سنگین داعش و هجمه های رسانه ای، توطئه های گروه های تروریستی برای حملات علیه زائران اربعین ناکام ماند.

گفتنی است، نیروهای امنیتی عراق در طول برگزاری مراسم اربعین امسال در چندین عملیات تعدادی از عناصر انتحاری داعش را پیش از هر اقدامی به هلاکت رسانده و یک حمله بزرگ تروریستی با 58 دستگاه خودرو بمب گذاری شده را خنثی کردند. 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.