پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تشکر نماينده آيت الله سيستاني از برگزارکنندگان مراسم اربعين

تشکر نماينده آيت الله سيستاني از برگزارکنندگان مراسم اربعين
نماینده آیت الله سیستانی در شهر کربلاء از همه نهادها و رسانه هایی که در برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین امام حسین (ع) شرکت داشتند، تشکر کرد.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، شیخ عبدالمهدی الکربلائی در خطبه های نماز جمعه امروز از سطح مناسب خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) و رخ ندادن هیچ نوع حادثه امنیتی در این مراسم تقدیر کرد.

الکربلائی افزود: برگزاری مراسم اربعین امسال با موفقیت چشمگیری همراه بود که نتیجه مدیریت و برنامه ریزی مناسب در بخش های مختلف و تلاش های فوق العاده نهادهای برگزارکننده بود. رخ ندادن هیچ نوع حادثه امنیتی با توجه به شرایط پیچیده ای که کشور در آن قرار دارد، موفقیت ملی برای همه موسسه های دولتی است که مانند یک گروه واحد برای موفقیت این مراسم عمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: از سازمان های اطلاعاتی که چند بار مانع از رسیدن تروریست ها به زائران شدند تشکر می کنیم. رسانه ها هم به خوبی حضور میلیونی زائران را پوشش دادند. با اینکه زیرساخت های اساسی و امکانات ضروری برای برگزاری این مراسم با حضور میلیونی از داخل و خارج عراق وجود ندارد، اما عراقیها ثابت کردند توانایی چیره شدن بر این مشکلات را دارند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.