پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نيروي انتظامي تا بازگشت آخرين زائر در صحنه است

نيروي انتظامي تا بازگشت آخرين زائر در صحنه است
جانشين نيروي انتظامي کشور با اشاره به اينکه تا کنون بيش از 50درصد از زائران اربعين به کشور بازگشته ند ، گفت نيروي انتظامي و همه دستگا هاي دولتي تا مراجعت آخرين زائر در صحنه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس مستقر در پايانه مرزي مهران ،سردار "اسکندر مومني" در گفت و گو با بخش خبري 21 شبکه يک گفت:خيل عظيم بازگشت عزاداران اربعين آغاز شده و تا کنون بيش از 50درصد از زائران  به کشور بازگشته اند.
وي ادامه  داد :نيروي انتظامي از همه ظرفيت هايش براي بازگشت زائران  استفاده کرده و همه بخش هاي ناجا  در آماده باش هستند.

جانشين نيروي انتظامي کشور با اشاره به اينکه ترافيک در  مرزهاي چزابه و شلمچه روان تر است  گفت: با توجه به اينکه ورود50در صد از زائران صرفا از مرز مهران انجام مي شود ، ترافيک در اين محور سنگين تر و ازدحام بيشتري وجود دارد.

 وي افزود: بارندگي روز هاي  اخير و گل ولاي پارکينگ ها شرايط را کمي براي زائران دشوار ساخته است  وحجم ترافيک بيشتر شده به طوري که مردم و زائران نيز تا حدودي اذيت شدند ولي اين شرايط با بند آمدن باران و تمهيدات پيش بيني شده از بين رفت و ترافيک از عصر امروز حالت عادي به خود گرفت.

سردار مومني با اشاره به تلاش مردم و مسئولان استان ايلام گفت: زيرساخت هاي مهران از جمله جاده ها و معابر دسترسي به شهر مهران بسيار محدود است و ترافيک در اين مسير بسيار سنگين است.

وي از زائران و خانواده هايي که با آن ها در ارتباط هستند خواست که در صورتي از خودرو شخصي استفاده نکرده انداز مرزهاي شلمچه و چزابه براي ورود به کشور استفاده کنند.

جانشين نيروي انتظامي کشور گفت:زائراني که ظرف يک يا دو هفته از کشور خارج شده اندو حالا مي خواهند ظرف 2 يا 3 روز وارد کشور شوند بايستي صبر و حوصله داشته باشند و اصرار نکنند که حتما حرکت نمايند.

وي تاکيد کرد:نيروي انتظامي و همه دستگاههاي دولتي تا بازگشت آخرين زائر در صحنه خدمات رساني به زائران اربعين خواهند بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.