پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پيام آيت الله صافي در تجليل از حماسه آفريني ميليوني زائران اربعين حسيني

پيام آيت الله صافي در تجليل از حماسه آفريني ميليوني زائران اربعين حسيني
حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با صدور پيامي ضمن تجليل از حماسه آفريني ميليوني زائران اباعبدالله الحسين(ع) تاكيد كرد: شما با حضور بي‌نظيرتان در روز اربعين، شدّت ولايتمداري و محبّت نسبت به اهل بيت و آمادگي براي ايثار هستي گرانبهاي خود براي حفظ دين را نشان داديد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد در پيامي خطاب به دوستداران اهل بيت عليهم السلام، از حضور ميليوني و با شكوه عزاداران حضرت سيد الشهداء عليه‌الصلوة و السلام، تقدير و تشكّر نموده و اين حضور را، نشانگر صلابت ايمان و قوّت اراده آنان دانست.


اين مرجع تقليد در ادامه از مردم شريف عراق براي حُسن پذيرايي از زوّار اربعين تشكّر و از خداوند متعال، توفيقات روزافزون را براي همه مسألت كرد.


ترجمه پيام اين مرجع تقليد كه به زبان عربي انتشار يافته به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم


قال الله الحكيم: «وَ مَن يُعَظِّم شَعائِرَ اللهِ فَإنَّها مِن تَقوَي القُلوبِ»


شيفتگان بزرگوار و مخلص اهل بيت عليهم السلام!


سلام و رحمت و بركات الهي بر شما باد.


درود و تحيّت خالصانه‌ي حقير به شما كه جان، مال و تمام تلاش خود را در خدمت به اهل بيت‌عليهم‌السلام و بزرگداشت شعائر الهي فدا مي‌كنيد پذيرا باشيد.


شما با حضور بي‌نظيرتان در روز اربعين، شدّت ولايتمداري و محبّت نسبت به اهل بيت عليهم السلام و آمادگي خويش براي ايثار هستي گرانبهاي خود براي حفظ دين و شعائر الهي از مكر خيانتكاران را نشان داديد.


موقف شما در روز اربعين، صلابت ايمان و قوّت اراده‌‌تان را به رُخ جهانيان كشيد و با گراميداشت اين روز الهي، ثابت كرديد كه صادقانه در دفاع از ولايت اهل بيت و دوستي و عمل به دستورات آن بزرگواران، در ادامه راهي كه حضرت سيد الشهدا عليه السلام با فرياد "هيهات منا الذلة" اعلان كرد، پيش مي‌رويد.


درود خدا بر شما كه با حضور باشكوه و ميليوني و با پاي پياده از شرق و غرب؛ دور و نزديك در كربلاي معلّي حماسه اي بزرگ آفريديد.


از شما و مخصوصاً از ملّت بزرگوار عراق كه از دوستداران اهل البيت عليهم السلام پذيرايي خوبي به عمل آوردند تقدير و تشكّر مي‌كنم و بدانيد همه اين توفيقات از جانب خداوند متعال است؛ گوارا باد بر شما اين نعمت بزرگ.


از خداوند متعال مسألت دارم كه اين خدمت، سخاوت و بخشندگي شما را با عنايت خاصه حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف، به احسن وجه قبول فرمايد كه در واقع با اين حضور انبوه و عظيم، قلب غمديده‌ي آن حضرت را مسرور نموده و با حضرت فاطمه زهرا، اميرالمؤمنين و سائر ائمه معصومين عليهم السلام همدردي نموديد؛ خداوند متعال به شما بهترين پاداش‌ها را عطا فرمايد و ما را در ثواب جهاد، خدمت و ايثاري كه كرديد شريك نمايد چرا كه نيّات ما با شماست؛ إنه سميع الدّعاء

لطف الله صافي
22 صفر المظفر 1437

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.