پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حمایت مردم اصفهان ازهدفمندسازی ی عمره ،طرح استانی عتبات و برنامه های جدید سازمان حج و زیارت

حمایت مردم اصفهان ازهدفمندسازی ی عمره ،طرح استانی عتبات و برنامه های جدید سازمان حج و زیارت

اشاره : در حاشیه کنگره بزرگ عمره گزاران استان اصفهان بسیاری از شهروندان حاضر در این اجلاس در گفتگو با خبرنگار حج نیوز دیدگاههای خود را پیرامون سخنان آقای دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت ابراز و موضوعات مطرح شده اعلام حمایت نمودند که اینک بخشی از این نظزات جهت اطلاع خوانندگان محترم پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز منتشز می گردد.

 

*حسن علی محمدی : صحبت های جناب آقایکتر موسوی خصوصا در رابطه با مساله عتبات خیلی خوب بود .اگر بشود زیارت کربلا مثل مشهد برای جوان ها در قالب اردوهای زیارتی ساماندهی بشود باعث خواهد شد که همه از توفیق زیارت کربلا برخوردار بشوند.ایشان بدانند ما مردم اصفهان از این برنامه ها بشدت حمایت می کنیم.

*محمد ضرابی - کارگر : مجموع حرف های حاج آقای موسوی برای مردم مثبت بود خصوصا قطع سهمیه های عمره .این برنامه هایی که گفته اند مورد نیاز مردم است ولی قبل ایشان کسی دنبال نمی کرد .ان شاالله خدا به وی خیر وسلامتی بدهد.

*عباسعلی اعتمادی خیمه دوز: واقعا استفاده کردیم .تاکید آقای دکتر موسوی بر موضوع افزایش زائران عتبات ئ قطع سهمیه ها برایم جالب بود.هم اینکه ایشان بتواند واسطه ها را از بین ببرد و حقوق مردم را برگرداند خیلی خوب است ما هم حمایتش می کنیم.فقط متاسفانه برخی عوامل موجود سازمان که منافعی دارند مثل آقای دکتر فکر نمی کنند.از لحاظ معنوی هم استفاده کردیم نکات زیبایی را به ماتذکر داد تااهمیت زمان و مکان حج را درک نماییم.

*علی عرفانی راد: بحث اخلاقی و معنوی خیلی خوبی را مطرح خصوصا حدیث حضرت فاطمه زهرا (س).مسئولین نظام باید از این طرح های جدیدی که آقای موسوی اعلام کرده و به نفع مردم است حمایت کنند

*محسن ایزدی ::ین کارهایی که برای قطع سهمیه ها و رانت های نور چشمی ها در امر عمره را انجام داده اند مایه امیدواری مردم شده ما از ته قلب آقای موسوی را دعا می کنیم که موفق باشند.از آقای دکتر میخواهم به موضوع گران شدن قیمت واکسن مننژیت رسیدگی کنند.

*خانم عزت جان ولی (خانه دار) : من از خدا می خواهم که ایشان را در رسیدن به اهدافشان که همان خدمت بیشتر به مردم است توفیق دهد .کاهش هزینه عتبات واقعا برای مردم خوشحال کننده است .از طرف من به حاج آقا موسوی بگویید که مردم اصفهان پشتیبان ایشان هستند.

*رحمت الله دادی :ایشان می خواهندبا رانت خواری مبارزه کنند ،حق مردم را بگیرند این امربسیار خوب است ،البته شرط رسیدن به هدف اینست که همه مسئولین کمک کنند نه اینکه بخاطر از بین رفتن منافع فردی و گروهی مانع بتراشند..فقط میخوام حضرت زهرا به ایشان سلامتی بدهد.

*آقای خالقی استاد دانشگاه :بنده بعنوان استاد دانشگاه واقعا از صحبت های آقای دکترموسوی لذت بردم .همه اش خوب بود تذکرات دوم ایشان در مورد هدفمندی عمره بسیار مهم است .از اینکه مسئولی پیدا شده که بعد از سال های می خواهد حقوق مردم را از حلقومرانت خواران بیرون بکشد جای شکر دارد.من و همسرم تمامی صحبت های حاج آقا موسوی را ضبط کردیم تا ان شالله در آینده بیشتر بهره ببریم.

*خانم فخری صنعتیان:از اینکه می خواهند کاری بکنند که همه بتوانند به راحتی به مکه وزیارت کربلا بروند خیلی خوب است .همه بایداز این برنامه ها حمایت کنند.

*خانم راضیه کریم زاده: برنامه های خیلی خوبی اعلام شد که همه به نفع مردم است ولی چراتا الان این مسائل درست به مردم اطلاع رسانی نشده است؟ امیدوارم به مساله ارز وفراهم کردن وام زیارت عتبات توجه بیشتری بشود.

.

*محمدنیکبخت: ما از برنامه رییس سازمان حج حمایت می کنیم بنده امسال مسائل حج را خیلی دنبال می کردم واقعا برای راحتی و رفاه حجاج ایرانی خیلی زحمت می کشند ،ولی بعضی ها ایشان را اذیت و مانع ایجاد می کنند. ولی مردم حامی مسئولان دلسوز هستند

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.