پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج با استاندار خراسان شمالی دیدار کرد

رئیس سازمان حج با استاندار خراسان شمالی دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز در سفر یک روزه اش به بجنورد، با استاندار خراسان شمالی دیدار و پیرامون مسائل مشترک گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت کشور اظهار داشت:یکی از تاکیدات ما به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان صداقت و پاکدستی و داشتن فضایی سالم در ادارات است تا بتوانند خدماتی شایسته و در شان مردم این استان ارایه دهند.


وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید خوشبختانه فضای تمام ادارات به سمت سالم سازی پیش رفته چرا که هدف اصلی ما ارایه خدمات صادقانه به مردم است.

پرویزی در ارتباط با فاجعه تلخ منا نیز خاطرنشان کرد: حادثه دلخراش منا و صحنه های دردآور آن که با سوء مدیریت و بی تدبیری طرف سعودی ها رقم خورد برای حجاج بیت الله الحرام بسیارتکان دهنده بود اما با تدابیر اندیشیده شده این موضوع به خوبی در استان مدیریت شد.

رییس سازمان حج و زیارت کشور نیز در این دیدار گفت:57 نفر از جانباختگان ایرانی فاجعه منا درعربستان دفن شده اند که از این تعداد بازماندگان 37 نفر اعلام رضایت جهت دفن داشته و بازماندگان 20 نفر باقی مانده یا اعلام نکردند و یا تعدادی هم درخواست برگشت پیکر این جانباختگان را داشته اند که وزارت امور خارجه در حال رسیدگی به این موضوع است.


سعید اوحدی تصریح کرد:استانداران به عنوان  نمایندگان رییس جمهور در کشور ، اهتمام ویژه ای در ساماندهی و رسیدگی به آسیب دیدگان فاجعه منا داشتند.

 
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.