پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اوحدی خواستار شد ؛

پیگیری برای انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد

پیگیری برای انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امید است با پیگیری ها و تلاش مدیر جدید حج و زیارت خراسان شمالی، انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد محقق شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از بجنورد؛ مهندس سعید اوحدی در دیدار با امام جمعه بجنورد اظهار داشت: امید است با مدیریت جدید، شاهد تحول جدی در اعزام زائران به ویژه زائران عتبات عالیات باشیم. 


وی، به حادثه منا در حج امسال اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حادثه منا و فاجعه روز عیدقربان، باید زنده نگاه داشته می شود.


اوحدی گفت: در تغییر مدیریت ها، رویکرد و نگاه ما استفاده از توان نیروهای داخلی به جای دعوت از نیروهای خارج از بدنه حج و زیارت است.

وی تصریح کرد: نیروهای آشنا با بدنه حج و زیارت، فرصت خواهند یافت تا در این عرصه رشد یافته و برای خدمات رسانی آماده تر شوند. 

وی گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری دستگاه دیپلماسی، به شناسایی پیکر 10 حاجی مفقود شده نیز سرعت داده شود. 

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد نیز در این نشست، با تاکید بر اینکه هر کاری باید جهت و سمت خدایی داشته باشد و برای رضای خدا انجام شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد همچنین در دیدار جداگانه ای، با مناسب خواندن مدیریت سازمان حج و زیارت در حادثه منا، اظهار داشت: مدیریت حج تکلیفی پرتکلف است که در راستای ترویج و اشاعه ارزش های اسلام می تواند اقتدار اسلام را به نمایش بگذارد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.