پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده حادثه دیدگان گیلانی فاجعه منا

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده حادثه دیدگان گیلانی فاجعه منا
رئیس سازمان حج و زیارت در سفر به استان گیلان، با خانواده حادثه دیدگان فاجعه منا در شهرستان های رودسر و لنگرود دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی روز یکشنبه با خانواده سید حسن موسوی در شهرستان رودسر و خانواده های قربانیان فاجعه منا در شهرستان لنگرود دیدار و از آنها دلجویی کرد.


رئیس سازمان حج و زیارت به دیدار خود با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له مبنی بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حادثه دیدگان فاجعه منا و پیگیری حقوق خانواده های آنان اشاره و اظهار کرد: قرار شد پایان این هفته، برای پیگیری حقوقی سفری به عربستان انجام شود و خانواده هایی که راضی نشدند پیکر عزیزانشان در این کشور بماند، برای بازگرداندن آنها پیگیری های لازم صورت گیرد.

همچنین رئیس سازمان حج و زیارت قبل از دیدار با خانواده های حادثه دیدگان گیلانی فاجعه منا، با پنج نفر از خانواده های حادثه دیدگان شهرستان رامسر استان مازندران که در کاروان شماره 28159 گیلان ثبت نام کرده و با این کاروان اعزام شده بودند، دیدار و از آنها دلجویی کرد.

بر اساس آمار سازمان حج و زیارت، تعداد 25 نفر از کاروان استان گیلان در فاجعه منا ، جان خود را از دست داده اند که پنج نفر آنها در مکه دفن شده اند که تمامی کشته شدگان و مفقودان گیلانی فاجعه منا ، از کاروان شماره 28159 بوده اند.


حضور در گلزار شهدای رشت، دیدار با محمدعلی نجفی استاندار و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و شرکت در مراسم معارفه رئیس حج و زیارت از دیگر برنامه های رئیس سازمان حج و زیارت در سفر به گیلان است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.