پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

استقبال از پیشنهاد راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه گیلان

استقبال از پیشنهاد راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه گیلان
رئیس سازمان حج و زیارت کشور عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان ،از پیشنهاد دکتر نجفی در برقراری پرواز عتبات عالیات از فرودگاه رشت استقبال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ؛ مهندس سعید اوحدی امروز در  دیدار با استاندار گیلان، به تأکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن یاد فاجعه‌ی منا و رسیدگی حقوقی به این فاجعه اشاره کرد و افزود : برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی حادثه دیدگان این فاجعه خانواده‌های این عزیزان باید همکاری لازم را داشته باشند.

اوحدی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های زمینی عتبات عالیات در حال حاضر به صورت 40 نفره صورت می‌گیرد گفت : از این پس کاروانهای زمینی بصورت 3 اتوبوس و حداقل 120 نفره در نظر گرفته می‌شود .


رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود : مدیران حج و زیارت در استان‌ها با هماهنگی استانداران و تحت سیاست‌های ابلاغی اقدام می‌نمایند.

در این دیدار استاندار گیلان نیز با قدردانی از مجموعه‌ی سازمان حج و زیارت کشور در مدیریت فاجعه‌ی منا گفت : شرایط این مصیبت برای ملت ایران بویژه خانواده های آنان به حدی سنگین بود که هرگز از اذهان خارج نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از لحظات ابتدایی حادثه، پیگیر وضعیت حجاج گیلانی این فاجعه بودم افزود : با تشکیل ستاد استانی و با همکاری مسئولین، فرمانداران و ائمه جمعه توانستیم بخشی از آلام خانواده‌ها را کاهش دهیم.

وی خواستار برقراری پرواز عتبات عالیات از رشت شد و افزود : این یکی از تقاضاهای به حق مردم استان گیلان است که انتظار داریم با جدیت پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از تلاش‌های مدیر سازمان حج و زیارت گیلان گفت : امیدواریم با حمایتی که از سوی مرکز صورت می‌گیرد مشکلات پرسنلی حج و زیارت گیلان مرتفع گردد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.