پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

درخواست 15 خانواده برای بازگشت پیکر جان باختگان منا به کشور

درخواست 15 خانواده برای بازگشت پیکر جان باختگان منا به کشور
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب که ۱۵ خانواده درخواست انتقال پیکر جانباختگان به کشور را داده‌اند، گفت: 3 خانواده از جانباختگان این هفته برای تسریع رسیدگی به عربستان خواهند رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی درباره آخرین وضعیت مفقودان فاجعه منا اظهار کرد:بر اساس آخرین آمارها، تعداد مفقودان به ۱۰ نفر رسیده است که در حال حاضر 7 خانواده‌ به عربستان اعزام شدند تا نسبت به وضعیت عزیزانشان رسیدگی لازم صورت گیرد همچنین 3 خانواده باقی مانده این هفته برای تسریع رسیدگی به عربستان خواهند رفت.


وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر ۶۹ نفر از جان‌باختگان فاجعه منا در مقبره الشهدای عربستان دفن شده اند، افزود:  در واقع  از این تعداد ۴۰ خانواده رضایت خود را برای ماندن در مقبره الشهدا اعلام کرده‌اند، در واقع  ۱۵ خانواده درخواست انتقال پیکر جانباختگان به کشور را داده‌اند و  ۱۴ خانواده نیز هنوز نظر خود را اعلام نکرده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت درخاتمه به وضعیت حقوقی جانباختگان اظهار کرد:  براساس مصوبات دولت رسیدگی حقوقی این پرونده به  در وزارت امور خارجه و سرکنسولی ایران در جده  واگذار شده است که با جدیت در حال رسیدگی است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.