پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

توجه به كاهش قيمت دركنار ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عاليات

توجه به كاهش قيمت دركنار ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عاليات
درنشست شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري اعلام شد براي نخستين بار اعزام كاروان هاي 80 نفره به عتبات عاليات با هدف كاهش هزينه ها اجرايي شده و ارائه بسته هاي متنوع اعزام در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، درنشست شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري به رياست حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرنماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اعلام شد موضوع حج تمتع سال 95 از طريق شوراي عالي حج و شوراي عالي امنيت ملي پيگيري و با در نظر گرفتن مسايل شرعي اقدام خواهد شد.

دراين نشست تصريح شد كه بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت در خصوص حج تمتع سال آينده خود را با شرايط كشورتطبيق داده و با درنظر گرفتن منافع ملي و موضع مسئولان بلندپايه نظام ، دولت و دستگاههاي سياسي و امنيتي كشور تصميم گيري خواهند كرد.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت دراين جلسه همچنين از اقدام برخي افراد در حمله به سفارت و سركنسولگري عربستان دركشورمان انتقاد كرد ودرعين حال گفت اقدام عربستان دراعلام قطع روابط ديپلماتيك با جمهوري اسلامي ايران تصميمي عجولانه بود .

دراين جلسه آقايان خدرنژاد و نظافتي مدير عامل شركت شمسا و مديركل عتبات سازمان حج و زيارت ازوضعيت اعزام به عتبات عاليات و راهكارهاي تقويت و رفع نقاط ضعف در اين حوزه گزارش دادند .

نماينده ولي فقيه با تاكيد برلزوم استفاده از راهكارهاي مناسب براي افزايش تعداد زائران اعزامي به عتبات در پوشش شركت شمسا ، خواستار توجه به كاهش قيمت در كنار ارائه خدمات مناسب به زائران شد.

دراين جلسه اعلام شد براي نخستين بار اعزام كاروان هاي 80 نفره به عتبات با هدف كاهش هزينه ها اجرايي شده و ارائه بسته هاي متنوع از جمله مكانيزم هاي اعزام ارزان قيمت در دستور كار قرار گرفته است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.