پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس سازمان حج و زیارت با حضرت آیت الله العظمی مظاهری

دیدار رییس سازمان حج و زیارت با حضرت آیت الله العظمی مظاهری

مهندس سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت کشور در حاشیه سفر خود به اصفهان با حضور در محل دفتر حضرت آیت الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید و زعیم حوزه علمیه اصفهان با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مهندس سعیدی در سخنانی به بیان وضعیت سازمان حج و زیارت در کشور پرداخت و گفت: بحمداله تمامی زوایا و شرایط چندگانه این سازمان با بهترین شرایط در حال انجام است و بر خود می بالیم که توانسته ایم حماسه اربعین را نیز طبق نظر مقام معظم رهبری مدیریت و اجرایی کنیم.

حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری نیز در پایان این دیدار دوستانه فرمودند: خوشحالیم که شما (مهندس اوحدی) مرد خدا هستید و خداوند متعال شما را به عبودیت پذیرفته است.

ایشان فرمودند: شما باید برای دیگران مبلغ باشید و حرف های شما در مقام ثبوتی برای دیگران بسیار ارزشمند است پس قدر خود را بدانید و برای خدمت به خلق شبانه روز تلاش کنید.

 زعیم حوزه علمیه اصفهان همچنین از درگاه خداوند خواستار صحت و سلامت مهندس اوحدی شد و افزودند: در حادثه منا بنده بسیار نگران جان شما شدم اما بحمداله امروز شما را از نزدیک می بینم و خوشحالم که در صحت و سلامت هستید و همیشه جویای سلامتی شما از همکارانتان شده ام.

ایشان همچنین فرمودند: از خداوند متعال می خواهم ذلت بعد از عزت نبینید، حال انحراف برای شما به وجود نیاید و 14 معصوم فردای قیامت شما را با خود شفاعت کرده و به همراه ببرند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.