پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آیت الله مظاهری: پیگیری حقوقی فاجعه منا نباید به فراموشی سپرده شود

آیت الله مظاهری: پیگیری حقوقی فاجعه منا نباید به فراموشی سپرده شود
آیت الله مظاهری تداوم پیگیری‌ها برای احقاق حقوق آسیب‌دیدگان حوادث منا را ضروری دانست و تأکید کرد: احقاق حقوق خانواده‌های جان‌باختگان و پیگیری حقوقی موضوع نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اضهار تأسف مجدد از فاجعۀ تلخ سرزمین مقدس منا اظهار داشت: فاجعۀ غم‌بار منا، مصیبت بسیار بزرگی بود، ولی شما عزیزان توانستید با لطف خدا و روحیۀ قوی و سعۀ‌صدر، آن صحنه‌های فوق‌العاده دلخراش و نگران‌کننده را تحمّل کنید و به ایفای وظایف انسانی بپردازید.

 

او ضمن قدردانی از زحمات طاقت‌فرسای رئیس و متصدّیان سازمان حج و نیز نمایندۀ ولی‌فقیه و سایر مسئولان بعثۀ مقام معظم رهبری، در جریان حج تمتع سال ۱۳۹۴ و حوادث آن، تداوم پیگیری‌ها برای احقاق حقوق آسیب‌دیدگان آن حوادث را ضروری دانسته و تأکید کرد: احقاق حقوق خانواده‌های جان‌باختگان و پیگیری حقوقی موضوع نباید به فراموشی سپرده شود.

 

در این دیدار، آقای اوحدی گزارشی از فاجعۀ غم‌بار منا و روند اقدامات صورت گرفته و نیز نحوۀ روشن‌شدن وضعیت همۀ جانباختگان و مفقودین این فاجعه ارائه کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اکنون وضعیت همۀ شهدای حادثۀ منا روشن شده و دیگر هیچ مفقودی وجود ندارد.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.