پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست صمیمانه مهندس اوحدی با همکاران اداره حج و زیارت اصفهان

نشست صمیمانه مهندس اوحدی با همکاران اداره حج و زیارت اصفهان

رئیس سازمان حج و زیارت در سفر امروزش به استان اصفهان از اداره حج و زیارت این استان بازدید کرد و با همکاران این اداره دیداری صمیمانه داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی صبح امروز – یکشنبه 20 دی ماه- راهی استان اصفهان شد و پس از فاتحه خوانی بر مزار جان باختگان فاجعه منا در گلزار شهدای اصفهان، از اداره حج و زیارت اصفهان بازدید کرد و با همکاران این اداره نشستی صمیمانه داشت.

بر اساس این گزارش، در مراسم صبحانه کاری رئیس سازمان حج و همکاران اداره حج و زیارت اصفهان، در ابتدا گزارشی از عملکرد این اداره به مهندس اوحدی تقدیم و درخواست های همکاران این اداره به رئیس سازمان حج اعلام شد.

در ادامه این دیدار، مهندس اوحدی از تلاش های همکارانش در اداره حج و زیارت اصفهان در ارائه خدمات به زائران خانه خدا و اعتاب مقدس تقدیر به عمل آورد و در خصوص برگزاری موفق همایش مدیران ستادی و استانی روز چهارشنبه گذشته از آنان تشکر کرد.

وی در سخنانش به تأثیر وجود فضای وحدت و همدلی میان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اشاره  و گزارشی از برنامه های سازمان حج ارائه کرد.

مهندس اوحدی همکاران حج و زیارت اصفهان را به همراهی با خانواده جان باختگان مظلوم فاجعه منا توصیه اکید کرد و گفت: این وظیفه بر عهده ماست که پاسخگویی بموقع به این عزیزان داشته باشیم و این حداقل کاری است که می توانیم برای این داغدیدگان انجام دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت در سخنانش بر بکارگیری توانمندی های بالقوه در نیروهای انسانی سازمان متبوعش تأکید کرد.

مهندس اوحدی در ادامه برنامه های سفرش به شهرضا خواهد رفت و با خانواده جان باختگان فاجعه منا این شهرستان دیدار خواهد کرد و بر مزار شهدای شهرضا و جان باختگان فاجعه منا در گلزار شهدای این شهرستان حضور خواهد یافت.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.