پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری نشست صمیمانه رئیس سازمان حج با کارگزاران زیارتی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

برگزاری نشست صمیمانه رئیس سازمان حج با کارگزاران زیارتی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

نشست صمیمانه رئیس سازمان حج با کارگزاران زیارتی استان چهارمحال و بختیاری در عصر روز گذشته درشهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی که بعد از ظهر روزگذشته - یکشنبه 20 دی – به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود، در جلسه دیدار با کارگزاران زیارتی این استان گفت: در این ایام همه تلاش ما این است که در جهت کاستن آلام داغدیدگان فاجعه منا تلاش کنیم و در این مسیر گام برداریم و در استان ظرفیت خوبی در این خصوص وجود دارد که تاکنون نیز با سازمان حج و زیارت همراه بوده است که یکی از این ظرفیت های کارگزاران زیارتی استان هستند.

وی در سخنانش توان بالقوه در کارگزاران زیارتی استان چهارمحال و بختیاری را از ظرفیتی تأثیر گذار توصیف کرد و اظهار داشت: انشاءالله در دیداری جداگانه از نقطه نظرات شما عزیزان بهره مند خواهیم شد که بفرموده حضرت علی(ع) هیچ پشتیبانی همانند مشورت نیست و در حوزه حج و زیارت نیز مشورت با شما پشتیبان سازمان خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه به عملکرد سازمان حج و زیارت اشاره کرد و افزود: در این شرایط با افتخار اعلام می کنیم که در حوزه زیارت سیاست های نظام را پیگیری می نماییم و در این راستا یکی از برنامه های برنامه ریزی برای ارتقا و توسعه سفرهای عتبات عالیات است.

مهندس اوحدی در پایان سخنان خود کارگزاران زیارتی استان چهارمحال و بختیاری نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد و کیفیت سفرهای زیارتی به مدیریت حج و زیارت استان به صورت مکتوب ارسال نموده تا بررسی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ابتدای این مراسم یوسف آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از عملکرد اداره حج و زیارت این استان ارائه داد و گفت: سالانه حدود 400 تا 550 نفر از این استان به حج و حدود 6 هزار نفر در قالب 56 کاروان به عمره مشرف می شوند.

وی از حضور 800 کارگزار زیارتی در این استان و وجود 6 دفتر خدمات زیارتی فعال در این استان خبر داد.

مدیرحج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری تعامل این اداره با استانداری ، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان چهارمحال و بختیاری و دستگاه های اجرایی استان را مثبت و تأثیرگذار در خدمات رسانی خوب به زائران خانه خدا و اعتاب مقدس توصیف کرد.

نشست کارگزاران حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری با رئیس سازمان حج و زیارت و همراهان عصر روز گذشته با حضور مدیران کاروانهای حج و دفاتر زیارتی و پیشکسوتان عرصه حج و زیارت استان برگزار شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.