پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر:

تیم پزشکی هلال احمر ۳ روز قبل از ورود نخستین زائر در سامرا مستقر می‌شود/ درمانگاه هلال احمر در سامرا آماده است

تیم پزشکی هلال احمر ۳ روز قبل از ورود نخستین زائر در سامرا مستقر می‌شود/ درمانگاه هلال احمر در سامرا آماده است
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به از سر گیری سفرهای زیارتی به سامرا تأکید کرد: تیم پزشکی هلال احمر ۳ روز قبل از ورود نخستین زائر در سامرا مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در مورد استقرار تیم پزشکی هلال احمر در سامرا با توجه به از سرگیری سفرهای زیارتی به سامرا توضیحاتی داد.

وی گفت: تا امروز تاریخ دقیقی از آغاز سفرها به سامرا به ما اعلام نشده و ما نیز از طریق اخبار در جریان از سرگیری سفرها به سامرا با خبر شدیم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تأکید کرد: 3 روز قبل از اعزام نخستین زائر به سامرا، یک پزشک و یک پرستار از تیم پزشکی هلال احمر در سامرا مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به توقف کوتاه زائران در سامرا گفت: از آنجایی که توقف زائران در این شهر کوتاه است، یک پزشک و یک پرستار برای حضور در درمانگاه هلال احمر در سامرا کفایت می‌کند.

مرعشی در مورد تجهیزات و داروهای مورد نیاز گفت: درمانگاه ما با تجهیزات کامل مورد نیاز در سامرا آماده است و تنها باید داروهای مورد نیاز از کربلا و نجف به این مرکز منتقل شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.