پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جزئیات اعزامهای نوروزی به عتبات/ زائران از اعزام های غیرمجاز به عتبات خودداری کنند

جزئیات اعزامهای نوروزی به عتبات/ زائران از اعزام های غیرمجاز به عتبات خودداری کنند
رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام جزئیات اعزامهای نوروزی به عتبات عالیات عراق گفت: زائران برای حفظ امنیت و جانشان از سفرهای غیرمجاز به عتبات خودداری کنند.

سعید اوحدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نامهای نوروزی عتبات از اول اسفند ماه از طریق سایت آغاز می شود و اعزام زائران نیز از ۲۳ اسفند ماه صورت می گیرد و همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام زائران به سامرا را حتما در برنامه سفر خواهیم داشت.

وی به قیمت عتبات نوروزی اشاره کرد و گفت: در گذشته اعزامها در قالب گروههای ۴۰ نفره بود و هر کاروان یک روحانی و یک مدیر داشت اما بر اساس برنامه جدید سازمان حج قرار است اعزامها در گروههای ۸۰ و ۱۲۰ نفره باشد که این کار باعث می شود قیمتها تغییر کند و هدف ما کاهش قیمتها است اما اگر با توجه به نرخ ارز افزایشی نیز در هزینه اعزامها نداشته باشیم خوب است.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد کیفیت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات عراق نیز تاکید کرد: براساس رایزنی های انجام شده با طرف عراقی و همچنین بازدیدهای مکرری که از هتلها و مراکز اقامتی و آشپزخانه کربلا و نجف داشتیم کیفیت و خدماتی که به زائران در این مراکز انجام می شود نسبت به گذشته بهتر شده است.

اوحدی به امنیت زائران نیز اشاره کرد و گفت: امنیت زائرانی که از طریق دفاتر مجاز سازمان حج به عتبات اعزام می شوند، تامین می شود.

وی به زائرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز و یا روشهای دیگری به عتبات می روند توصیه کرد: برای حفظ امنیت و جانشان از این سفرها پرهیز کنند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.