پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا:

عزم راسخ و كوشش بي‌وقفه همه جوانان و دانشجويان تنها راه عقيم‌سازي توطئه‌هاي جبهه دشمن است

عزم راسخ و كوشش بي‌وقفه همه جوانان و دانشجويان تنها راه عقيم‌سازي توطئه‌هاي جبهه دشمن است
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا، «عزم راسخ» و «كوشش بي‌وقفه» همه جوانان و دانشجويان ايراني را تنها راه عقيم‌سازي توطئه‌هاي جبهه دشمن در برابر ايران اسلامي خواندند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج  و زیارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني رهبر معظم انقلاب، متن پيام رهبر انقلاب اسلامي كه امروز(جمعه) توسط حجت‌الاسلام والمسلمين جواد اژه‌اي نماينده مقام معظم رهبري در امور دانشجويان اروپا در پنجاهمين نشست ساليانه اين اتحاديه در ميلان ايتاليا قرائت شد، به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جوانان عزيز
اكنون به پنجاه سالگي اتحاديه‌ي خود رسيده‌ايد؛ نهاد مباركي كه هدايت اسلامي و شوق و طراوت ايمان را با خصلت‌هاي جواني و دانشجوئي پيوند مي‌زند و محصول آن مي‌تواند انسان‌هاي عالم و خردمند و پرهيزگار و با بصيرت باشد.

بكوشيد كه خود را و اتحاديه را با اين هدف‌هاي بلند و سعادتبار، هر چه بيشتر، همساز و هماهنگ كنيد.

كشور و ملت شما براي پيمودن راه طولاني خود به چنين انسانهائي نيازمند است. عزم راسخ و كوشش بي‌وقفه‌ي شما و همه‌ي جوانان و دانشجويان ايران در همه جا تنها راه براي عقيم‌سازي توطئه‌هائي است كه جبهه‌ي دشمن در برابر ايران اسلامي سرافراز، از همه نوع و با ابزارهاي گوناگون طراحي مي‌كند. دل پر اميد و توان پر قدرتِ مادي و معنوي خود را آماده و بهنگام، نگاه داريد و با توكل به خداي عليم و حكيم به پيش برويد. خدا يار و نگهدارتان.

سيّد علي خامنه‌اي

۲۸ دي ۹۴

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.