پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز

رئیس سازمان حج و زیارت که به استان فارس سفر کرده است، ظهر امروز با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در دیدار امروز – یکشنبه چهارم بهمن ماه – مهندس سعید اوحدی با آیت الله اسدالله ایمانی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز سرکشی از خانواده شهدای منا و دلجویی از آنان را اقدامی ارزشمند برشمرد و از تلاش های رئیس سازمان حج و زیارت و همکاران مجموعه حج و زیارت در رسیدگی به امور آسیب دیدگان تقدیر کرد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای متولیان امر، بر جدیت در پیگیری حقوقی این فاجعه تلخ تأکید کرد.

مهندس اوحدی نیز در این دیدار گفت: تا کنون توفیق نصیب ما شده که در 25 شهر حضور پیدا کنیم و از نزدیک با خانواده جان باختگان مظلوم فاجعه منا دیدار داشته و از آنان دلجویی کنیم و در جریان مسائل آنان قرار گیریم.

وی ضمن  ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص رسیدگی به امور آسیب دیدگان این فاجعه ناگوار ، اظهار داشت: عمده درخواست های خانواده قلمداد شدن عنوان شهید برای جان باختگان فاجعه منا، دیدار با رهبر معظم انقلاب و پیگیری حقوقی این فاجعه غمبار است.

رئیس سازمان حج و زیارت در سخنانش از زحمات نماینده ولی فقیه در استان فارس و دیگر مسئولان این استان در پیگیری و رسیدگی به امور خانواده های آسیب دیده فاجعه غمبار منا و یاری و همراهی آنان با سازمان حج و زیارت در این امر مهم تقدیر کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.