پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سخن امروز من تأكيد بر احساس مسئوليت همگاني است

سخن امروز من تأكيد بر احساس مسئوليت همگاني است
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به بيست و چهارمين اجلاس سراسري نماز، با تأكيد بر ضرورت احساس مسئوليت همگاني در خصوص «ترويج نماز»، همگان، بويژه مسئولان دستگاه‌ها و دارندگان امكانات مادي و معنوي و مديريتي را به درك عظمت اين مسأله و برداشتن گام‌هاي عملي در اين راه، فراخواندند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه روز سه‌شنبه در بيست و چهارمين اجلاس سراسري نماز از سوي آيت‌الله عابديني نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين قرائت شد به اين شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

خداوند عليم و قدير را سپاسگزارم كه تلاش شما دست‌اندركاران محترم اين اجلاس مهم و بيش از همه عالم بزرگوار و مجاهد جناب حجة الاسلام آقاي قرائتي در بخش‌هاي اساسي و مؤثري به بار نشسته و كارهاي مفيدي در ترويج فريضه ي بزرگ و بي بديل نماز انجام گرفته است.

با اين همه، ظرفيت و ميدان كار و نيز نياز و عطش جامعه اسلامي براي رسيدن به نقطه مطلوب، بسيار بيش از واقعيت‌هاي كنوني در اين‌باره است. در پيام سال گذشته گوشه‌اي از اين فضاي خالي و تلاش‌پذير، نشان داده شده است.

سخن امروز من تأكيد بر احساس مسئوليت همگاني است.

توقع و انتظار اينجانب آن است كه همه بويژه مسئولان دستگاهها و دارندگان امكانات مادي و معنوي و مديريتي، عظمت اين مسأله را به درستي دريابند و گام در راه عمل نهند.

همه بدانند كه يكي از مؤثرترين راه‌ها براي كاستن آسيب‌هاي اجتماعي، ترويج نماز است. به اين كه حتي يك نفر از جوانان و نوجوانان كشور، در نماز سهل‌انگاري نكند همت گماريد. اين يكي از بهترين راه‌ها براي سلامت معنوي و روحي مردم ما و جامعه ما است.

به اين كه همگان فرا بگيرند و عادت كنند كه نماز را با خشوع و حضور قلب به جا آورند، همت گماريد.

اين‌ها همه كارهاي ممكني است كه با عزم راسخ و كار مداوم شما دست اندركاران، محقّق خواهد شد، ان شاءالله.

والسلام عليكم و رحمةالله

سيدعلي خامنه اي

6 بهمن ماه 1394


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.