پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سطح كيفي خدمات زايران در عتبات افزايش مي يابد

سطح كيفي خدمات زايران در عتبات افزايش مي يابد
رييس سازمان حج وزيارت، عتبات را ظرفيت و گنجينه بسيار مهم معنوي دانست و اظهار داشت: بايد از تمامي خلاقيت ها و توانمندي ها براي افزايش اعزام زايران به عتبات بهره گرفت و سطح كيفي و كمي خدمات به عتبات را افزايش دهيم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، نشست مديران بعثه مقام معظم رهبري و عوامل ستاد شمسا و سازمان حج وزيارت با حضور سعيد اوحدي، معاون وزير و رييس سازمان حج وزيارت در كربلاي معلا برگزار شد.

دراين جلسه رييس سازمان حج وزيارت با اشاره به شرايط عتبات ، توصيه كرد مسئولان مشكلات احتمالي را پيگيري و براي حل آن از تجربيات سال هاي گذشته استفاده كنند.

در اين جلسه مديران بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت درگزارشي از حوزه مسئوليت خود، برنامه ريزي ها و هماهنگي هاي صورت گرفته براي حضور زائران ايراني در عتبات عاليات را بيان كردند.

مهندس اوحدي، عتبات را ظرفيت و گنجينه بسيار مهم معنوي دانست و اظهار داشت: براي افزايش اعزام زايران ايراني به عتبات برنامه ريزي جامعي را انجام خواهيم داد و تلاش مي كنيم با استفاده از ايجاد بسته هاي مختلف زمينه حضور بيشتر زايران را فراهم كنيم.

وي يكي از مشكلات اعزام زايران به عتبات را نبود زيرساخت هاي لازم در عراق عنوان كرد و افزود: با توجه به اينكه كشور عراق درگير جنگ هاي داخلي با تروريست ها است، به همين دليل از نظر زيرساخت ها دچار مشكل است كه اميدواريم در آينده نزديك اين مشكل برطرف شود.

رييس سازمان حج وزيارت، تصريح كرد: بايد از تمامي خلاقيت ها و توانمندي ها براي افزايش اعزام زايران به عتبات بهره گرفت و سطح كيفي و كمي خدمات به عتبات را افزايش دهيم.

وي همچنين حضور كاروان هاي دانش آموزي و دانشجويي را فرصت بسيار مغتنم در سرزمين عتبات عاليات برشمرد و بر حمايت اعزام قشر جوان تاكيد فراوان كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.