پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان حج برگزار شد+عکس

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان حج برگزار شد+عکس

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و همکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و خانواده هایشان در محل سالن آمفی تأتر این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارشنبه شب با حضور پرشور مسئولان و همکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و خانواده های آنان در سالن آمفی تءتر سازمان حج و زیارت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم عطرآگین و آغاز شد، در ابتدا گروه تواشیح قمر بنی هاشم که از تنی چند از جانبازان سرافراز سالهای دفاع مقدس تشکیل شده بود، به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه این برنامه مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت طی سخنانی  رمز ماندگاری و دوام انقلاب اسلامی را تشریح کرد و سه عامل پایبندی انقلاب اسلامی به دین مقدس اسلام، وجود رهبری دینی در هدایت انقلاب و مردمی بودن  را از عوامل پایداری انقلاب اسلامی خواند.

رئیس سازمان حج در ادامه سخنانش به وقوع حادثه تلخ و غمبار منا در حج تمتع امسال اشاره و یاد مهاجران الی الله در حادثه روز عید قربان در منا را گرامی داشت و در جمع خانواده ها از تلاش های خانواده حج و زیارت در ساماندهی وتلاش برای رسیدگی به امور حادثه دیدگان و خانواده های داغدار این فاجعه تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم که با حضور فرزندان همکاران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ، مسابقه ای میان فرزندان خردسال همکاران برگزار شد و به برندگان این مسابقه هدیه ای تقدیم شد.

در ادامه در راستای ترویج فرهنگ ازدواج، مسابقه ای میان جوانترین زوج های حاضر در جمع برگزار شد و هدیه ای به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.

این برنامه با اجرای سرودهای انقلابی توسط خواننده کشورمان آقای 'محمد گلریز' ادامه یافت.

در انتهای این برنامه به برندگان مسابقه کتبی با موضوع انقلاب اسلامی هدیه ای به رسم  یادگار اهدا شد.

هر ساله در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت این ایام با حضور خانواده های همکاران سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شرکت های تابعه برگزار می گردد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.