پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دعوت مراجع از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مراجع از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، آیت الله علوی گرگانی دراین بیانیه تاکید کرد: اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات ،هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

دراین بیانیه آمده است: در آستانه سالگرد سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی، ملتهای مستضعف جهان در زیر بار ظلمها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه می کنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.
یقینا ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزشهای انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می نماید و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود.

دعوت آیت الله مکارم شیرازی برای حضوردر راهپیمایی 22 بهمن

آیت الله مکارم شیرازی از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن دعوت کرد .
وی امروز در حاشیه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما اظهار داشت: امیدوارم همه به صورت جدی و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند .
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط حساس و خاص امسال کشور تصریح کرد: باید به مسئله راهپیمایی روز پیروزی انقلاب (یوم الله 22 بهمن ) اهمیت بیشتر داده و انشا الله برکات آن نصیب همه هموطنان شود.

دعوت آیت الله نوری همدانی برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

آیت الله نوری همدانی بر حضور تمام اقشار، گروه ها و جریان ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.
آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج از تمام اقشار، گروه ها و جریان ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کردند.
وی با اشاره به وضعیت فعلی کشور اظهار داشتند: مردم باید با حضور گسترده خود به جهانیان اعلام کنند که مبارزه با استکبار و صهیونیست ها که از اصول انقلاب بوده و آن را امام راحل(ره) به ما آموختند، همچنان زنده است.
این مرجع تقلید ابراز داشتند: ملت ایران باید نسبت به شعارهایی که موجب سقوط خاندان پهلوی و برقراری نظام اسلامی و ولایت فقیه شد، پایبند بوده و آن را فریاد بزنند.
حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان ساختند: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر تمام مردم لازم است تا وحدت و انسجام خود و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

آیت‌الله جوادی‌آملی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه یاس دشمنان است

مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه‌داریم با حضور باشکوه خود دشمن را از اهدافش مأیوس کنیم.
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در درس اخلاق هفتگی خود که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد اظهارداشت: در مسئله اخلاق خدای متعال انسان را با سرمایه خلق معرفی می‌کند و فرمود، شما مانند آن استخر خالی نیستید که از جای دیگر آمده باشید، بلکه انسان با چشمه آفریده‌شده است.
مفسر قرآن کریم به راهپیمایی22 بهمن‌ماه و حضور در انتخاب هم اشاره‌کرد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهدان است و همه وظیفه‌داریم با حضور باشکوه خود دشمن را از هدف خود مأیوس کنیم و نگذاریم دشمن خوشحال شود و نظام آسیب ببیند هر کس کاری از دستش برای تقویت و خدمت به‌نظام برمی‌آید باید انجام داد.
آیت‌الله جوادی آملی گفت: همه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، باید سعی کرد مشکلات نظام را حتی با امربه‌معروف و نهی از منکر و راهنمایی و ارشاد برطرف کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.