پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: ایران مستقل ترین کشور جهان است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: ایران مستقل ترین کشور جهان است
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران مستقل ترین مردم و کشور ایران مستقل ترین کشور جهان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر روز پنجشنبه در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در شهرکرد با مقایسه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ایران روی پای خود ایستاده و در برابر هیچ کشوری سرخم نکرده اند و در انتخابات های متعدد، رای و اراده خود را در تعیین سرنوشت کشور به نمایش گذاشته اند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی در جهان واهمه نداشت، گفت: امام راحل، ملتی را تربیت کرد که زیر بار ظلم و جور هیچ قدرتی نمی رود.
حجت الاسلام قاضی عسگر با بیان اینکه ملت ایران دارای بینش عمیق سیاسی است، تصریح کرد: ملت ایران امروز آزاد است و مردم در محیط های اجتماعی، رسانه ها و فضای مجازی حرف خود را می زنند و چنانچه انتقاداتی داشته باشند آنرا آزادانه بیان می کنند.
وی رشد علمی کشور را ازدستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: موفقیت های کشور در زمینه انرژی هسته ای، نانوتکنولوژی، داروسازی و سایر صنایع سبب شده تا در عرصه بین الملل و پیشرفت علمی حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.
حجت الاسلام قاضی عسگر با تبیین ساده زیستی امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: در حالی که در زمان پهلوی شاهد حیف و میل ثروت ملی از سوی رژیم ستم شاهی بودیم اما پس از پیروزی انقلاب رهبران کشور، خود را خادم مردم دانسته و زندگی ساده ای داشته اند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) هیچ چیز از مردم نمی خواستند و حتی عنوان کرده بودند که دوست ندارند فرزندانشان در پست های حکومتی قرار بگیرند.
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، انقلاب اسلامی را نهضتی الهی خواند و اظهار کرد: این نظام با پشتوانه اسلام، قرآن، مردم ولایتمدار و رهبری مقتدر و فرزانه، آینده درخشانی در پیش رو دارد و آیندگان خواهند فهمید که این انقلاب شکست خوردنی نیست.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری در 117 نقطه شهری و روستایی این استان برگزار شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.