پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام دانشگاهيان به عتبات تا پايان فروردين ادامه دارد

اعزام دانشگاهيان به عتبات تا پايان فروردين ادامه دارد
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: چهاردهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات از ۵ بهمن آغاز شده و تا پايان فروردين سال آينده ادامه دارد.


حجت الاسلام والمسلمين فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان امروز در جمع دانشگاهيان زائر عتبات عاليات در هتل جواهر كربلا اظهار داشت: چهاردهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات از 5 بهمن آغاز شده و تا پايان فروردين سال آينده ادامه خواهد داشت.

 

وي با بيان اين‌كه بيش از 50 هزار نفر در اين دوره نام‌نويسي كرده بودند، خاطرنشان كرد: 12 هزار دانشجو، استاد و كارمند دانشگاه به قيد قرعه از سراسر كشور توفيق زيارت عتبات عاليات در چهاردهمين دوره را داشته اند كه نهايت تلاش‌ها جهت تسهيل سفر دانشگاهيان به ويژه دانشجويان صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمين فقيهي، با بيان اين‌كه با فراهم شدن شرايط اعطاي تسهيلات كم ‌بهره به دانشگاهيان شاهد استقبال دانشجويان در اين سفر معنوي بوده ايم، از همكاري بانك ملت در اعطاي تسهيلات سفر دانشگاهيان به عتبات عاليات تقدير كرد و گفت: تبديل دو ضامن به يك ضامن يكي ديگر از اقدامات اين بانك بوده است كه انتظار داريم در اعزام دانشجويان بي‌بضاعت نيز همكاري لازم را داشته باشند.

 

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با تقدير از فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق نيز گفت: طبق ارزيابي هاي صورت گرفته، دانشگاهيان با حضور در ويژه برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري، بهره معنوي حداكثري در سفر به عتبات عاليات عراق داشته اند.

 

همچنين رستگار، مديرعامل بانك ملت در سخناني با بيان اين‌كه بانك به جز كارهاي اقتصادي، رسالت اجتماعي و فرهنگي خود را فراموش نكرده است، اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته با ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور، 25 هزار دانشجو در سراسر كشور كمك هزينه سفر به عتبات عاليات به صورت تسهيلات كم بهره دريافت مي كنند.

 

وي با اشاره به اين‌كه 60 ميليارد ريال جهت تأمين هداياي فرهنگي ويژه دانشگاهيان حاضر در كاروان هاي دانشجويي عتبات عاليات اختصاص يافته است، گفت: يك هشتم نقدينگي كشور در اختيار بانك ملت ايران است كه ظرفيت بسيار بالايي براي سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مشاركتي و اقتصادي در كشور عراق است.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.