پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زيارت در عراق خبر داد ؛

برنامه‌‎ريزي براي ميزباني از يك ميليون زائر ايراني در عتبات

برنامه‌‎ريزي براي ميزباني از يك ميليون زائر ايراني در عتبات

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زيارت در عراق با بيان اينكه حدودد 700 هزار زائر ايراني از ابتداي سال جاري توفيق زيارت اماكن مقدسه و متبركه كشور عراق را داشته اند، گفت: براي ميزباني از يك ميليون زائر در سال آينده برنامه‌ريزي شده است.


مصطفي قاسمي، مدیر دفتر نمايندگي حج و زيارت در كشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به تشريح برنامه‌هاي اين سازمان براي حضور گسترده زائران ايراني به عتبات پرداخت و اظهار داشت: حدودد 700 هزار زائر ايراني از ابتداي سال جاري توفيق زيارت اماكن مقدس و متبرك كشور عراق را داشته و خواهند داشت.


وي با بيان اين‌كه در حال حاضر به صورت ميانگين روزانه 60 كاروان وارد كشور عراق مي‌شوند، خاطرنشان كرد: با توجه به توقف عمليات عمره، تمايل مردم به حضور در عتبات عاليات عراق افزايش يافته و طبق دستور نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت و ریاست سازمان حج و زیارت به دنبال افزايش تعداد كاروان‌ها و كيفيت خدمات هستيم.


قاسمي ادامه داد: براي سال آينده برنامه‌ريزي كرده ايم تا حداقل ميزبان يك ميليون زائر در عتبات عاليات باشيم، كه اگر امكان اسكان در كربلا و نجف فراهم شود، هيچ منعي براي تحقق اين هدف وجود ندارد، به عبارت ديگر روزانه حدود 100 كاروان را بايد ميزباني كنيم.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زيارت در عراق با اشاره به تمهيدات صورت گرفته براي تعطيلات نوروز 95 اظهار داشت: پكيج‌هاي مختلفي براي ايام نوروز پيش بيني شده است كه مشتاقان زيارت عتبات که در قرعه کشی پیش ثبت نام های این دوره پذیرفته شده باشند، می توانند بر اساس بسته های سفر ارائه شده در انتخاب طول مدت سفر خود برنامه‌ريزي لازم را داشته باشند.


وي تصريح كرد: در ايام نوروز پيش بيني مي شود تا سقف 150 كاروان را روزانه ميزباني كنيم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.