پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دعوت مراجع از مردم براي شركت در انتخابات

دعوت مراجع از مردم براي شركت در انتخابات
آيات عظام مكارم شيرازي،نوري همداني،سبحاني وجوادي آملي مردم رابه حضور گسترده و پرشور درانتخابات دعوت كردند و اعلام داشتند: شركت مردم در انتخابات ميزان علاقه مندي آنها را به نظام و كشور نشان خواهد داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، حضرت آيت الله مكارم شيرازي از مراجع تقليد شركت در انتخابات را شرعا و اخلاقا لازم دانست و گفت: شركت مردم در انتخابات ميزان علاقه مندي آنها را به نظام و كشور نشان خواهد داد.

اين مرجع تقليد افزود: همانگونه كه حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن لرزه براندام دشمن افكند ان شاء الله اين حماسه بار ديگر با حضور و شركت حماسي مردم در انتخابات 7 اسفند تكرار خواهد شد.

حضرت آيت الله نوري همداني هم در درس خارج فقه، در مسجد اعظم قم گفت: شركت در انتخابات وظيفه ديني و اسلامي همه مردم است و نماد قدرت انقلاب اسلامي است.

وي با بيان اينكه شركت در انتخابات وظيفه ديني و اسلامي همه مردم است،گفت: مشاركت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است چون مربوط به عظمت نظام اسلامي است.

اين مرجع تقليد افزود: مردم بايد با حضور پرشور خود در انتخابات، قدرت و صلابت انقلاب اسلامي را به دشمنان اسلام و ميهن نشان دهند.

وي با بيان اينكه قرآن كريم مومنان را به تعقل و تدبر دعوت كرده است گفت: بايد دقيق باشيم و با هماهنگي و اتحاد به افرادي راي دهيم كه معتقد به انقلاب و نظام اسلامي و پاسدار خون شهيدان باشند.

حضرت آيت الله سبحاني هم بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفت اسفند تاكيد كرد .

اين مرجع تقليد، انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز خواند و تصريح كرد:براساس آموزه هاي قرآن كساني را بايد انتخاب كرد كه از مباني فكري و عملي نيرومند ،معتقد واقعي به مباني اسلام و اخلاق و امين باشند،فريب ديگران را نخورند و بتوانند براي كشور برنامه ريزي سازنده كنند.

حضرت آيت الله سبحاني افزود: اميدوارم مردم ايران همانند اجتماع شكوهمند بيست و دو بهمن ،در انتخابات شركت و بدون توجه به هياهوها ،دقت كنند و افراد واجد اين شرايط و كساني را كه به هيچ شكل از اسلام و قانون تجاوز نميكنند، برگزينند .

حضرت آيت الله سبحاني انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز توصيف و ابراز اميدواري كرد اين انتخابات همچون انتخابات گذشته پرشور و هيجان باشد.

حضرت آيت الله جوادي آملي هم در درس خارج فقه برحضورپرشور، حماسي وعقلي مردم همراه با انتخاب اصلح تاكيد كرد.

وي با اشاره به انتخابات پيش رو برحضورپرشور،حماسي و عقلي همراه با انتخاب اصلح از روي دانش، تفكروعقل عملي مردم تاكيد كرد و گفت: همه مردم بايد در انتخابات شركت كنند و افرادي را به مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي بفرستند كه از هرلحاظ پاك باشند و بتوانند پرچم اين انقلاب را به دست صاحب اصلي اش برسانند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.