پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

میدان شهدای منا در بیرجند افتتاح شد

میدان شهدای منا در بیرجند افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استان خرسان جنوبی و با همت اداره حج و زیارت این استان  و شهرداری بیرجند میدان شهدای منا افتتاح شد.

مراسم نامگذاری میدان شهدای منا با حضور معاون سیاسی  امنیتی استانداری و تعدادی از مدیران ستادی استانداری، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان، خانواده شهدای منا و کارگزاران زیارتی در روز سه شنبه  25 اسفندماه برگزار شد.

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در مراسم افتتاح میدان شهدای منا در بیرجند اظهار کرد:باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاجعه منا به هیچ وجه نباید فراموش گردد از همت تمامی مسئولین و کارگزاران زیارتی که در نامگذاری میدان شهدای منا  تلاش نمودند تشکر می نمایم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند نام عزیزانی که در حادثه منا عروج کردند باید همیشه تکریم شود و در یادها ماندگار بماند، افزود: بر همین اساس این موضوع در شهرداری و شورای فرهنگ عمومی عنوان شد و قرار بر این گشت تا خیابان و میدانی در سطح شهر بیرجند به نام این عزیزان نام گذاری شد .

نوفرستی بیان کرد: امیدواریم نام این عزیزان همیشه در یادها باقی بماند تا در آخرت از شفاعت آن ها بهره مند شویم.

 نوفرستی گفت: امیدواریم روزی برسد که همه ی کشورهای اسلامی به یکدیگر دست اخوت دهند و شعار همدلی و هم زبانی بین همه ی آن ها شکل گیرد .

در این مراسم تندیس یادبود نامگذاری میدان شهدای منا و تبریک ریاست محترم سازمان حج و زیارت کشور به همراه تقویم سال 1395 ویژه یادبود شهدای منا به خانواده محترم شهدا تقدیم شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.