پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق خبرداد:

افزايش دو برابري اعزام زائران ايراني به سامرا پس از نوروز

افزايش دو برابري اعزام زائران ايراني به سامرا پس از نوروز

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق از افزايش دو برابري اعزام زائران ايراني به سامرا بعد از تعطيلات نوروزي خبر داد و گفت: با توجه به فراهم شدن مقدمات خدمات رساني و بهبود شرايط امنيتي تعداد كاروان‌هاي اعزامي به سامرا از 10 عدد به 20 كاروان در روز افزايش مي‌يابد.

مصطفي قاسمي مدير دفتر نمايندگي سازمان حج وزيارت در كشور عراق با بيان اين كه در حال حاضر طبق تصميمات و موصبه شواري عالي امنيت ملي روزانه 10 كاروان از زائران ايراني به سامرا اعزام مي‌شود، اظهار داشت: در حال مقدمه سازي براي افزايش اعزام زائران ايراني به سامرا پس از تعطيلات ايام نوروز هستيم كه با توجه به مساعد شدن شرايط امنيتي و خدمات رساني اين امكان فراهم خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: در تلاش هستيم تا محل توقف و ايستگاه‌هاي اتوبوس زائران افزايش داده و همچنين محل طبخ غذا را در امامزاده سيد محمد سامرا تجهيز كنيم تا بتوانيم خدمات بيشتر و بهتري به زائران عزيز ارائه دهيم و با در نظر گرفتن شرايط امنيتي تعداد كاروان‌هاي زائران ايراني براي زيارت امامين عسكريين را افزايش دهيم كه پس از تعطيلات اين تعداد به 20 كاروان در روز مي‌رسد.

قاسمي همچنين از اضافه شدن اعزام به سامرا در بسته‌هاي پيشنهادي حج و زيارت در دور جديد ثبت نام‌ عتبات خبر داد و گفت: در دوره ثبت نام جديد عتبات، گزينه انتخابي سفر به سامرا نيز در بسته‌ قيمت‌هاي پيشنهادي اضافه خواهد شد كه حدود 10 دلار به ازاي هر نفر بابت وسيله نقليه و تامين امنيت در قيمت‌هاي پيشنهادي اضافه مي‌شود.

مدير دفتر نمايندگي حج وزيارت در كشور عراق تاكيد كرد: در حال حاضر نيز شرايط امنيتي و خدمت رساني جهت اعزام زائران براي زيارت حرم‌هاي مطهر امامين عسكريين فراهم شده و ما آمادگي اعزام همه زائران ايراني را درصوت علاقه آنان به سامرا را داريم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.