پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فروریختن کنگره های قصر 2500 ساله طاغوت در 12 فروردین

فروریختن کنگره های قصر 2500 ساله طاغوت در 12 فروردین

صبحگاه 12 فروردین، روز نخستین حکومت الله ، از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست از این رو ملت باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در این روز کنگره های قصر دو هزار و 500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن شد.
12 فروردین 1358، روز اعلام نتایج همه پرسی در مورد نوع حکومت پس از انقلاب اسلامی بود که در آن 98.2 درصد مردم ایران به ' جمهوری اسلامی ' رای آری دادند. 
مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سرلوحه شعارهای خود قرار داده و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما برای تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در پای صندوقهای رای به حکومت ' جمهوری اسلامی ' رای قاطعی دادند.
پیش از آن برخی گروه ها و جریانات سیاسی ناهمسو با جریان عمومی مردم پیشنهادهای مختلفی مانند جمهوری ( بدون قید اسلامی ) و یا جمهوری دمکراتیک و ... جهت نوع و شکل حکومت آینده می دادند اما امام خمینی(ره) از مردم خواستند، به جمهوری اسلامی رای بدهند نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر.
به این ترتیب 98.2 درصد مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.