پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تصویب و ابلاغ مشاغل حاکمیتی و ارتقای شغلی کارکنان سازمان حج و زیارت

تصویب و ابلاغ مشاغل حاکمیتی و ارتقای شغلی کارکنان  سازمان حج و زیارت
علی محمد عسکری مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با تشریح کلیات فرایند مذکور در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار ما گفت : با تاکید ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر موسوی  با پیگیری های انجام شده در راستای ارتقای تشکیلات سازمان و خارج ساختن آن از وضعیت تصدگری بحمدالله از رهگذر تماس ها و مکاتبات مکرر  جناب آقای موسوی  با بخش های مختلف دولت بویژه  معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری امروز سازمان حج و زیارت به یک منظومه حاکمیتی تبدیل شده است که این امر دستاوردها و برکات فراوانی برای کارکنان خدوم سازمان و خانواده های گرامی شان خواهد داشت.
عسکری در ادامه افزود : براساس مفاد این مصوبه که هم اکنون در اداره کل امور پشتیبانی وامور انسانی  سازمان اجرایی شده احکام جدید برای کارکنان صادر و بزودی ابلاغ خواهد شد همچنین  وضعیت کارکنان از پیمانی و رسمی آزمایشی به رسمی تغییر خواهد کرد ،البته درصدد هستیم تا وضع کارکنان قراردادی و شرکتی نیز نیز مشخص شود.باستناد مصوبه مذکور مطالبات کارکنان سازمان که حدود 6 سال مغفول مانده براساس تعریف جدید محاسبه و پرداخت خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی اظهار کرد: همچنین طبق مفاد طرح از 124 شغل پیشنهادی 91 پست تصویب و هم اکنون با بررسی مجدد چارت سازمانی پست های حاکمیتی قبلی به 160 مورد افزایش یافته است.که در صورت تصویب ،به 91 پست قبلی اضافه خواهد شد .
عسکری در تشریح جزییات مصوبه گفت : طی این مدت  مجوز ارتقای رتبه همکاران به خبره ،ارشد و عالی تا 100 نفر اخذ شده که ان شاءالله با تدابیر اتخاذ شده ارزیابی ها در خود سازمان صورت می پذیرد در صورتی که قبلا این امور با اعزان نماینده سازمان در نهادهای دیگر انجام می گرفت.در حال حاضر بیش از 90 درصد احکام همکاران صادر گردیده است.
وی گفت :در مجموع ارتقای وضعیت شغلی و درآمدی کارکنان سازمان از دغدغه های اصلی ریاست محترم سازمان بوده و ان شاءالله باتوجه به ارتباطات ایشان با بدنه دولت سعی خواهیم کرد ، در سریع ترین زمان ممکن کلیه این موارد عملیاتی شود..ما در صدد هستیم با تمهیدات قانونی لازم زمینه افزایش فوق العاده شغلی و حقوق همکاران را فراهم سازیم و بگونه ای عمل کنیم که این عزیزان در دوره بازنشستگی با افزایش سطح درآمدی همسان با دیگر سازمان های مشابه نگرانی خاصی نداشته باشند.بنده مجددا ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر موسوی مشاور محترم رییس جمهور و رییس سازمان و نیز معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری ،این دستاور فرخنده را به همه همکاران عزیزم شادباش می گویم و ان شا ءالله مقدمه ای برای رفاه بیشتر و آرامش خاطر آنان و خانواده هایشان باشد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

ابراهیم
ابراهیم چهارشنبه, 04 اردیبهشت,1392 19:15
ای ول آقای موسوی دمت گرم
بعد از سالیان دراز شما به داد ما رسیدید
خدا اجدادت رو بیامرزه
سعیدلطفی
سعیدلطفی پنجشنبه, 05 اردیبهشت,1392 11:32
باسمه تعالی
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
بدینوسیله اززحمات جناب حاج آقای دکتر موسوی مشاورمحترم رییس جمهوروریاست معززسازمان حج وزیارت وجناب حاج آقای عسکری مدیرکل محترم منابع انسانی وپشتیبانی سازمان حج وزیارت تقدیروتشکر می نمایم .
بهزادبابایی
بهزادبابایی شنبه, 07 اردیبهشت,1392 08:56
بدینوسیله اززحمات جناب حاج آقای دکتر موسوی مشاورمحترم رییس جمهوروریاست سازمان حج وزیارت وجناب حاج آقای عسکری مدیرکل محترم منابع انسانی وپشتیبانی سازمان حج وزیارت تقدیروتشکر می شود.
واقعاًدرناامیدی بسی امیدهست.
علیرضا پویان فر
علیرضا پویان فر شنبه, 07 اردیبهشت,1392 09:07
با سلام اززحمات و پیگیریهای ریاست محترم سازمان جناب اقای دکتر موسوی و همچنین کلیه همکاران در اداره کل پشتیبانی صمیمانه کمال تشکر را دارم باشد که خداوند به خدمتگزاران صدیق جزای خیر عنایت فرماید
منصوررنجبر
منصوررنجبر شنبه, 07 اردیبهشت,1392 10:20
باسمه تعالی
ضمن تقدیر و تشکر از الطاف جناب آقای دکتر موسوی و زحمات جناب آقای عسگری
انشااله با نظرلطف مسئولین محترم سازمان برای کارکنان قراردادی که چندین سال در سازمان مشغول خدمت میباشند و تاکنون بصورت قراردادی باقی مانده اند هم فرجی حاصل بشه.
علیرضا پویان فر
علیرضا پویان فر ﺳﻪشنبه, 10 اردیبهشت,1392 08:18
به نام خدا
خداوند به همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا ریاست محترم سازمان دکتر موسوی و کلیه همکاران در اداره کل پشتیبانی جزای خیر دهد انشائ الله که این مصوبه فقط مربوط به همکاران در سازمان مرکزی نباشد و کلیه همکاران در استانها نیز از آن بهره مند شوند