پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه امروز شورای معاونان و مدیران سازمان حج صورت گرفت؛

سرپرست جدید اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره سازمان حج منصوب شد/ از تلاش های مدیرکل پیشین تقدیر بعمل آمد

سرپرست جدید اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره سازمان حج منصوب شد/ از تلاش های مدیرکل پیشین تقدیر بعمل آمد

سرپرست جدید اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره سازمان حج منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در جلسه امروز(دوشنبه) شورای مدیران و معاونان سازمان حج و زیارت از تلاش های آقای «حسن سرخوش» مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره در دوران مسئولیتش با توجه به اینکه ایشان به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه آقای« کامران اکبری» که پیش از این ریاست اداره ثبت نام در اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران ستادی سازمان حج و زیارت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه آقای سرخوش برای ارائه خدمات به زائران بیت الله الحرام  در دوران مسئولیتش تقدیر بعمل آورد و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد که مدیریت سازمان حج و زیارت همچنان از تجارب سودمند ایشان بهره مند شود.

رئیس سازمان حج در این مراسم انتصاب مسئولیت جدید را به سرپرست اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

بعد از ظهر امروز نیز در جلسه ای که بمنظور تکریم مدیرکل سابق دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره سازمان با حضور همکاران آن اداره کل برگزار شد، از ایشان به عنوان یکی از سرمایه های سازمان حج و زیارت یاد شد که لازم است از تجربیات وی  در بخش های مختلف از جمله مشاوره، برنامه ریزی و امور مدیریتی حج و زیارت  بهره گیری شود.

در این جلسه که با حضور سرپرست جدید اداره کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج و عمره برگزار شد،از تلاش های آقای سرخوش در دوران مسئولیتش تقدیر شد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.