پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی شهر شیراز

دیدار خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، خانواده های شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی آن شهر دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که با حضور جمعی از خانواده های شهدای منا شهر شیراز ، رییس و اعضای  شورای شهر شیراز ، نماینده شهردار شیراز در مجلس و مدیر حج و زیارت استان فارس با هیئت همراه ؛ در محل سالن جلسات و اجتماعات شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید، آقای عرب عضو شورای اسلامی شهر شیراز به حاضرین در جلسه علی الخصوص خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز خیر مقدم و خوش آمدگویی گفته و با ایراد سخنانی ، یاد و خاطره شهدای منا را گرامی داشت.

سپس علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن خیر مقدم ویژه خدمت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمود: سالی را که شروع کردیم بنام "اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" همچنین سالی که ابتدا و انتهای آن با نام حضرت فاطمه الزهرا (س)مزین شده است، امیدواریم سالی پر رونق و پر برکتی بر همه مردم فرهیخته فارس باشد.

مدیر حج و زیارت استان فارس در ادامه از شورای اسلامی شهر در مورد نامگذاری معابر و خیابان هایی که نزدیک محل سکونت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمود:حسب دستور مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا ؛مکانی یا محلی را تحت عنوان میدان شهدای منا پیش بینی و بنام یادمان شهدای منا نامگذاری گردد تا بتوان در ایام خاص مخصوصا" هفته حج  میثاق نامه ای تهیه و هر ساله بنام شهدای منا نیز خوانده شود.

در ادامه چند تن دیگر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین نماینده محترم شهردار شیراز صحبت هایی را در پیرامون این دیدار بیان نموده و نمایندگان خانواده های معزز شهدای منا نیز، از مسئولین استان و همچنین مسئولین سازمان حج و زیارت در امر پیگیری مسائل خانواده ها شهدای منا تقدیر و تشکر کردند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.