پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حکم رئیس سازمان حج و زیارت؛

مدير جديد دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق منصوب شد/انتصاب مشاور رئیس سازمان حج

مدير جديد دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق منصوب شد/انتصاب مشاور رئیس سازمان حج

با حکم  رئیس سازمان حج و زیارت، «محمد جواد دانشیار » به سمت "مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق"  و «مصطفی قاسمی» به سمت "مشاور  رئیس سازمان حج  درامور توسعه زیرساختهای عتبات عالیات" منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن حکم انتصاب مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق  آمده است: 

 نظر به تعهّد،   شایستگی  و توانمندی جنابعالی در امور عتبات عالیات ،   به موجب این ابلاغ به عنوان   "مدیر دفتر نمایندگی سازمان در کشور عراق"  منصوب می شوید.

امید است  با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم  (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی  با کلیه حوزه های مرتبط در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر  به زائران  اعتاب مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح  و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید  باشید. 


همچنین طی حکم جداگانه ای «مصطفی قاسمی» مدیر پیشین دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق که به مدت سه سال این مسئولیت را بر عهده داشت، از سوی رئیس سازمان حج ، به سمت "مشاور رئیس  سازمان حج و زیارت درامور توسعه زیرساختهای عتبات عالیات" منصوب شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.