پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مدیریت حج قزوین برگزار شد

جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مدیریت حج قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جشن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سیدقریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، روحانیون کاروانهای زیارتی ، مدیریت و کارکنان حج و زیارت ، مدیران دفاتر زیارتی، کارگزاران و عموم علاقه مندان در سالن شهدای منای مدیریت حج و زیارت استان در مورخ 95/3/1 از ساعت 10 الی 12:30 برگزار شد.

کلانتری مدیر حج و زیارت استان ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان ویژگیهای زمان ظهور حضرت قائم(عج) پرداخته و گفت: هدف از قیام این بزرگوار هدایت تمامی انسانها و برقراری صلح و امنیت و عدالت در جهان است.

دیگر سخنران این مراسم کمیل یزدی از مسئولین آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان موضوع مهدویت را یک آرمان دانسته و بیان داشتند مهدویت موضوعی نیست که بتوان آن را در یک جلسه تشریع نمود. وی ضمن محکوم نمودن فرقه سازی ادیان مختلف نسبت به موضوع مهدویت افزود: طبق فرمایش حضرت محمد(ص) حضرت مهدی (عج) همانند خورشیدی در پشت ابر می باشد که ما از فیوضات آن حضرت استفاده می نمائیم و بایستی زمینه را برای ظهور آن حضرت  آماده نمائیم که راه رسیدن به حضرت مهدی(عج) معرفت الهی است.

داود محمدی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصاً میلاد منجی عالم بشریت(عج) به توصیف این ایام شریف پرداخته و بیان داشتند : در ماه رجب انسانهای وارسته از لباس گناه تخلیه و در ماه شعبان لباس پاکیزه به تن نموده و وارد ماه پاک بنام رمضان می شوند و ما باید این فرصتها را قدر بدانیم.

آخرین سخنران این جشن نیز سیدقریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز گفت: ما در این دنیا هر چقدر بیشتر به ائمه(ع) ارادت داشته باشیم مطمئناً هم در این دنیا و هم در عالم آخرت بیشتر از شفاعت آنان بهره مند می شویم.

وی شناخت برنامه ها و اهداف قیام مهدی موعود(عج) را از ملزومات منتظرین آن حضرت دانسته و بیان داشت: منتظرین واقعی نباید فقط در روز خاصی به جشن و یا عزادارای ائمه (ع) بپردازند و باید در تمامی روزها و اوقات این ایام گرامی داشته و ما نیز با مطالعه کافی نسبت به شناخت آن حضرت کوشا باشیم.

در پایان این جشن نیز از  2 نفر از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین دو نفر از فعالان نماز با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.