پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تدارک سفرهای ۱۴ و ۲۲ روزه عتبات برای ماره مبارک رمضان/ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر

تدارک سفرهای ۱۴ و ۲۲ روزه عتبات برای ماره مبارک رمضان/ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بسته‌های سفری ۲۲، ۱۴ و ۷ روزه برای اعزام زائران به عتبات عالیات عراق در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: این دوره از سفرها بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد و برای این منظور نیز بسته‌ها به 3 صورت تدارک دیده شده است.

نظافتی یادآور شد: در این میان برای زائرانی که قصد روزه‌داری را دارند، بسته‌های 14 و 22 روزه اعزام به عتبات عالیات عراق در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزامهای عتبات در ماه مبارک رمضان سالهای گذشته تصریح کرد: اکثریت زائران خواهان سفر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هستند چرا که می‌خواهند ایام لیالی قدر در عتبات عالیات حضور داشته باشند.

نظافتی درباره نرخ سفر به عتبات در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در این ایام حدود 10 تا 15 درصد کاهش قیمت را شاهد هستیم که امیدواریم استقبال مناسبی انجام شود.

افزایش 2 برابری ظرفیت اعزام به سامرا

وی از افزایش تعداد زائران سفر به سامرا خبر داد و گفت: در گذشته روزانه 10 اتوبوس به حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا اعزام می‌شد که این ظرفیت به دو برابر افزایش یافته است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.