پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار همکاران شرکت تعاونی سازمان حج و زیارت با مهندس اوحدی / تقدیر از رئیس سازمان حج

دیدار همکاران شرکت تعاونی سازمان حج و زیارت با مهندس اوحدی / تقدیر از رئیس سازمان حج

جلسه دیدار همکاران شرکت تعاونی سازمان حج و زیارت با مهندس اوحدی که بمنظور تقدیر از ایشان برای بذل عنایت و توجه وی به زحمتکشان عرصه امور پشتیبانی و خدماتی این سازمان، انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ؛ مهندس اوحدی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: در مهمانی و ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان بندگان خداوند بر اساس شاخص های الهی دارای مراتب و جایگاه مختلفی هستند و بر اساس آیات قرآن به میزان خلوص و پاکی نیت آنان ، به خداوند نزدیک تر می شوند.

وی در سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های همکاران شرکت تعاونی سازمان حج، با بیان حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که می فرماید بهترین بندگان مفیدترین آنان برای مردم هستند، تلاش های خالصانه همکاران در مجموعه شرکت تعاونی سازمان حج را ستودنی خواند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره مذاکرات اخیر هیئت حج جمهوری اسلامی با طرف سعودی و کارشکنی های عربستان، موضع ایران در این مذاکرات را عزتمندانه توصیف کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج هدف از این نشست را تبیین کرد و از زحمتکشان مجموعه شرکت تعاونی سازمان حج تقدیر کرد.

در ادامه آقای عروجی مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان حج و زیارت گزارشی از فعالیت آن مجموعه ارائه کرد و از بذل توجه رئیس سازمان حج و زیارت و مدیران این سازمان به همکاران آن مجموعه تشکر کرد.

در انتهای این دیدار، همکاران شرکت تعاونی سازمان حج و زیارت لوح تقدیری به رئیس سازمان حج تقدیم کردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.