پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: باید از مواضع سازمان حج در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام در مذاکرات حج تقدیر کرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: باید از مواضع سازمان حج  در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام  در مذاکرات حج تقدیر کرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه امنیت زائرین از همه چیز برای ما بالاتر است و در کشور این را نیز بارها اعلام کردیم، تصریح کرد: حجی که بخواهد امنیت و جایگاه جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد از نگاه ما قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ محمدرضا پورابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم اندیشی کارگزاران زیارتی استان کرمان گفت باید از مواضع سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام جمهوری  اسلامی تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: آن چیزی که در موضوع بحث حج امسال قرار بود عربستان سعودی رقم بزند انتهای مشخصی نداشت و معلوم نبود که چه نقشه ای دارد تا امنیت زائرین  ایرانی را با خطر مواجه کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه امنیت زائرین از همه چیز برای ما بالاتر است و در کشور این را نیز بارها اعلام کردیم، تصریح کرد: حجی که بخواهد امنیت و جایگاه جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد از نگاه ما قابل قبول نیست.

این مقام مسئول با اشاره به مواضع صحیح جمهوری اسلامی در اعزام زائرین به حج امسال بیان کرد: باید از مواضع سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام جمهوری  اسلامی که نهایت تلاش را در سازمان حج و زیارت انجام دادند که حج امسال متوقف نشود صمیمانه تقدیر کرد اما به دلیل بد عهدی و پیمان شکنی و رفتار های نامناسب کشور عربستان باعث شد امسال حج متوقف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه این ظلم امروز نه تنها در مسئله حج بلکه اثرات خودش را در کشتار مسلمانان در کشور های اسلامی سوریه، یمن و عراق نیز گذاشته است، افزود: حرکتی که سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابل رفتار ناشایسته و قبیحانه عربستان سعودی انجام داد مورد تایید تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و باید از تمام کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند تقدیر کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.