پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله فیاض و آیت الله بشیر نجفی در نجف اشرف

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله فیاض و آیت الله بشیر نجفی در نجف اشرف

رئیس سازمان حج و زیارت در سفر به عراق روز چهارشنبه 26 خرداد ماه با آیت الله محمد اسحاق فیاض و آیت الله بشیر حسین نجفی از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف دیدار کرد.

مهندس سعید اوحدی در  دیدار با آیت الله فیاض گزارشی از برنامه های سازمان حج و زیارت در خدمت رسانی به زائران عتبات و همچنین پروژه های در حال اجرا در شهرهای مقدس عراق در راستای گسترش زیرساخت های خدماتی و رفاهی زائران ارائه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت دراین دیدار به تلاش های هیئت حج جمهوری اسلامی ایران برای اقامه حج زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: کارشکنی های عربستان در مانع تراشی برای پذیرش زائران، در نهایت منجر به محروم ساختن زائران ایرانی از انجام فریضه حج در سال جاری گردید.

آیت الله فیاض در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های سازمان حج و زیارت در خدمات رسانی به زائران اهل بیت(ع) ، توفیق برای خدمات بیشتر به زائران را آرزو کرد.

مهندس سعید اوحدی همچنین در  دیدار با آیت الله بشیر نجفی گزارشی از برنامه های سازمان حج و زیارت در خدمت رسانی به زائران عتبات و همچنین پروژه های در حال اجرا در شهرهای مقدس عراق در راستای گسترش زیرساخت های خدماتی و رفاهی زائران ارائه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت دراین دیدار به تلاش های هیئت حج جمهوری اسلامی ایران برای اقامه حج زائران ایرانی و کارشکنی های عربستان در مانع تراشی برای پذیرش زائران که در نهایت منجر به محروم ساختن زائران ایرانی از انجام فریضه حج گردید، ارائه داد.

آیت الله بشیر نجفی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های سازمان حج و زیارت در خدمت رسانی به زائران اهل بیت(ع) ، ضمن بیان تفسیری از آیات قرآن گفت: روز محشر محبان امام حسین(ع) هنگام ورود به بهشت آماده دیدار با حضرت سید الشهدا(ع) هستند و طولانی ترین دیدار از نظر زمانی دیدار خادمان زائران امام حسین(ع) با آن حضرت است.

ایشان در بخشی از سخنانشان خاطر نشان کرد: ما باید قدردان کسانی باشیم که در بحبوحه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و با ندای الله اکبر در مقابل سلطنت پهلوی مقاومت کرده و نهایتاً انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

 

 

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.