پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ضمن تقدیر از تلاش های مدیر پیشین حج و زیارت استان ؛

سرپرست حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد

سرپرست حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد

ضمن تقدیر از تلاش های مسعود مجردی مدیر پیشین حج و زیارت استان خراسان رضوی؛ طی حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت، جواد شادکریق به عنوان سرپرست حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

در حکم انتصاب سرپرست دفتر حج و زیارت استان خراسان رضوی آمده است: با عنایت به سابقه و تجربه جنابعالی در امور حج و زیارت، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست  حج و زیارت استان خراسان رضوی» منصوب می شوید.

امید است  با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم  (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و بکارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی  و همکاری  با کلیه حوزه ها  در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران  بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه  و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

گفتنی است جواد شاد پیش از این مسئولیت هایی از جمله مدیریت حج و زیارت استان خراسان شمالی و معاونت اداره کل حراست سازمان حج و زیارت را بر عهده داشته است.

مسعود مجردی مدیر پیشین حج و زیارت استان خراسان رضوی 10 سال مسئولیت مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی، 9 سال مسئولیت مدیریت حج و زیارت استان گلستان، 4 سال مسئولیت سمعی و بصری بعثه مقام معظم رهبری ، یک سال مسئولیت ستاد عمره و همچنین سالها مسئولیت ریاست ستاد مکه در ایام حج را بر عهده داشت.

گفتنی است آقای مجردی نیز طی حکمی به سمت «مدیرکل امور زائران آستان قدس رضوی(ع)» منصوب شد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.