پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

گفتگو با جمعی از زائران ایرانی اعزامی از مدینه به مکه مکرمه

دعای همه تعجیل در فرج آقا امام زمان

دعای همه  تعجیل در فرج آقا امام زمان

خانم سعادتمند اعزامی از استان قم :اولین بار است که به حج تمتع مشرف می شوم،احساس عجیبی به من دست داده گویی روج جدیدی در وجودم دمیده شده ،58 سال از عمرم می گذرد سال ها در انتظار چنین لحظه ای بودم ، خواسته من در این ساعات پر خیر و برکت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) است.از مسئولین و مدیران سازمان حج و زیارت خیلی سپاسگزارم که تمام امکانات رفاهی را جهت تحقق یک سفر معنوی پرخاطره و بدون نقص برای حجاج فراهم نمودند. تا امروز هیچ مشکلی نداشتیم.
سیدمحمد صادق روضاتی 20 ساله و جوان ترین حاجی استان اصفهان می گوید: این نخستین سفر من به مدینه و مکه مکرمه برای ادای حج واجب است.حال هوای عجیبی به او دست داده ،گو اینکه لباس احرام آرامش آسمانی بر قلب اش فرود آورده است می گوید: در این ساعات احساس سبکی و راحتی می کنم از پروردگارفقط عاقبت به خیری را طلب می کنم و ان شالله در این سفر لایق باشیم و بتوانیم امام زمان را به چشم دل ببینیم.اقدامات و تدارکات و برنامهریزی مسئولین بسیار عالی بود.
خانم کبری جعفری اعزامی از استان مرکزی درحالی که اشک شوق دور چشمانش حلقه زده بود و لرزش صدایش نشان از انقلاب معنوی درونش داشت به خبرنگار ما گفت: احساس عجیبی سراسر وجودم را فرا گرفته ، آرزوم اینست که خدا حج ما رو قبول کنه و از درگاه او می خواهم تا در فرج آقامون حضرت بقیةالله الاعظم (عج) تعجیل کنه اللهم عجل لولیک الفرج.
  دکتر روح الله کریمی اعزامی از استان قزوین شهرستان بوئین زهرا: در حج سالجاری خدمات رفاهی و نظم در برنامه ها نسبت به سال های گذشته تحول چشمگیری یافته و بسیار بهتر شده، هم در ستاد  هم در مرکز پزشکی نظم و نظام بیشتری حاکم شده و این امر نوید بخش رویکرد جدیدی در فعالیت های سازمان حج و زیارت می باشد. و این وضعیت جدید و تحول بوجود آمده برای حجاج ما بسیار رضایت بخش بوده است.
محمد احمدی جانباز اعزامی از قزوین:بنده این دومین باری است که توفیق حضور در حج تمتع را یافته ام و احساس میکنم موسم حج امسال به نسبت سال های گذشته دو تفاوت اساسی برای حجاج ایرانی پیدا کرده است.اول:نظم و انضباط از دوره های گذشته به عالی ترین سطح رسیده دوم:امکانات رفاهی اعم از تغذیه ،وسایل حمل و نقل و اسکان از کیفیت بهتری برخوردار شده و جا دارد که من از همه دست اندرکاران ستاد بویژه مشاور رییس جمهور ریاست بزرگوار سازمان  حج و زیارت تقدیر و تشکر کنیم.
احمد سلمان جوان 26 ساله اعزامی از استان اصفهان :نخستین باری است که توفیق حضور در حج تمتع نصیب ام شده و از اینکه خدواند متعال مرا مورد لطف و کرمش قرار داده بسیار سپاسگزارم ،خدمات ارائه شده از سوی مسئولان و سازمان حج و زیارت بسیار خوب و عالی بود.
محمدرضا اثباتی خدمه کاروان،اعزامی از استان تهران : حدود چهار سال است که بعنوان خدمه توفیق شرکت در موسم حج تمتع را پیدا می کنم ،حج امسال برای زائران ایرانی خانه خدا نسبت به سال های گذشته تفاوت های جالب و برجسته ای پیدا کرده است ،بطور نمونه در سال های گذشته جهت دریافت گذرنامه ها باید به دفتر اداره جوازات عربستان در مدینه منوره مراجعه و در آنجا ساعت ها از وقت مفید حجاج و کارگزاران و مدیران کاروان ها  گاهی دو الی سه ساعت تلف می گردید،اما با تمهیداتی که مدیریت جدید فراهم نموده امسال گذرنامه ها توسط مسئولین مربوطه درهتل های محل استقرار تحویل زائران گردید که جا دارد از زحمات آقای دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست محترم سازمان حج و زیارت و همکاران ایشان تشکر نمایم. حجاج با آمدن به عربستان تحقق وعده های ریاست سازمان در مصاحبه های تلویزیونی و همایش های برگزار شده در ایران را به چشم خواهند دید.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

سایه
سایه پنجشنبه, 05 اردیبهشت,1392 15:53
سلام
خدا قوت.
راستش به سایتی رفتم که دیدم برا سلامتیه امام زمان(ارواحنا فداه) صلوات نذر کردن ولی توی 9 ماه فقط 10 هزار تا از 313 هزار تا فرستاده شده.گفتم ادرس سایتو بگم که هر کی دید بره و حتی اگه شده اندازه یه دونه صلوات هم تو این کار سهیم باشه.شاید اینجوری گره از کار منم باز شه.التماس دعا...
اینم لینک مستقیمش:
http://quran.jamkaran.info/Salavat.aspx